شهرکرد میزبان رقابت‌های گروهی لیگ دسته یک بسکتبال کشور

دور برگشت مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال کشور در گروه D جنوب از ۱۳ اسفندماه به میزبانی شهرکرد آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای مهدیان دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: در این گروه، تیم فرخ دانه کیمیا یکی از دو نماینده بسکتبال چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک آقایان نیز حضور دارد.

این تیم در شش روز برگزاری دیدار‌های این گروه در ورزشگاه تختی شهرکرد در مقابل تیم‌های خانه بسکتبال شاهین‌شهر، رعد پدافند خوزستان، خانه بسکتبال بهبهان و شهدا بندر ماهشهر به میدان می‌رود.


بیشتر بخوانید


تیم فرخ دانه کیمیا در دور رفت این رقابت‌ها دو پیروزی و دو شکست را تجربه کرده است و با شش امتیاز کسب شده، امیدوار است بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی در دور برگشت، در جمع دو تیم صدرنشین گروه خود قرار گرفته و به دور بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال صعود کند.

تیم خانه بسکتبال چهارمحال و بختیاری به عنوان دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور دارد و این تیم بازی‌های خود را در دور برگشت مرحله دوم مقدمانی از دهم اسفند در گروه B جنوب در خوزستان دنبال خواهد کرد.

خانه بسکتبال جهرم، نزاجا فارس، خانه بسکتبال گچساران و نفت امیدیه به عنوان تیم‌های هم‌گروه خانه بسکتبال چهارمحال و بختیاری در این مرحله از مسابقات است.

دعوت بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی جوانان

به گفته آقای مهدیان، حسام‌الدین منصوری بسکتبالیست استان به تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ دعوت شده است.

این بسکتبالیست آینده‌دار چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون تمرینات خود را در شانزدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی در شهرستان آمل دنبال می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم ملی جوانان ۲۰۲۴ تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد یافت و منصوری به همراه ۲۱ ورزشکار دعوتی دیگر در این اردو حضور دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.