وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فاصله بین حقوق مدیران با کارمندان ۳۰ درصد کم شد

عبدالملکی گفت: برای ایجاد عدالت، فاصله بین حقوق مدیران ارشد با کارمندانی که کف حقوق را می‌گرفتند ۳۰ درصد کم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه رفع مفاسد اقتصادی و برای اجرای عدالت فاصله بین حقوق مدیران ارشد با کارمندانی که کف حقوق را می‌گرفتند در این وزارتخانه ۳۰ درصد کم شد و ۳ میلیون تومان در همان ابتدا از حقوق مدیران کم و به حقوق کارمندان افزوده شد.

رئیس‌جمهور ۱۹ دی اعلام کرد که تدوین و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق ضرورت دارد چرا که آنچه امروز اجرا می‌شود غلبه چانه‌زنی در نظام پرداخت حقوق است که باید در چارچوب یک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

طراحی پروژه رفع فقر مطلق رو به اتمام است

به گفته عبدالملکی، در شش ماه گذشته ۴ پروژه کلان اجرایی شده نخست زیست بوم اشتغال، دوم حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، سوم ساماندهی نظام شرکت داری و بنگاه داری که شمار آن‌ها به ۶۰۰ شرکت می‌رسد و چهارم رفع فقر مطلق است که اولین جلسه شورای عالی رفاه با همین موضوع برگزار شد و طراحی این پروژه رو به اتمام است.

در جلسه پنج شنبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مصوب شد تا تمام دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و توسعه پایگاه رفاه ایرانیان، همکاری لازم را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را به صورت برخط در اختیار این وزارتخانه قرار دهند تا اقدامات لازم برای رفع فقر مطلق انجام شود.

پیشتر وزیر کار اعلام کرده بود در راستای رفع فقر مطلق، ۲ محور اصلی اصلاح نظام یارانه‌ها و اصلاح عملکرد بخش حمایتی کشور در حال تدوین است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۳:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
چنددرصدجوانان پول پنج سکه طلامهریه عندالمطالبه را دارند.معادله بلدنیستید؟!
معادله ضد فقر بلدهستین یاخیر؟!
تکلیف مستمری همه مشخص هست وسط گرانفروشی ناشنوایان ناظر.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۴۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
دروغ اندازه داره من حداقلی بگیر دولتم نگهبان اداره با دیپلم سه میلیون وپانصد گفتن سال دیگر 5100000 میدن میشه یک میلیون وششصد افزایش نه 3میلیون ضمن انکه مدیران با ده درص افزایش از 33 میلیون میشن 363000000 به انها سه میلیون وسیصد اضافه میشه نه رتبه پاینها یا مقامات خوابند وحرف میزنند یا فکر میکنند مردم خوابند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۹:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 99 در رسانه ها بدون دلیل و بدون مدارک اعلام کرده است که حقوق بازنشستگان 77 ، 90، 120 و 138 درصد یافته است ولی متاسفانه این یک دروغ بزرگی بوده است.
آخرین اخبار