فرماندار شبستر مطرح کرد

ضرورت مناسب سازی ادارات برای معلولان در شبستر

فرماندار شبستر گفت: مناسب سازی ساختمان ها و فضای فیزیکی ادارات برای مراجعه معلولان باید براساس اولویت انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -آقای دهقان  در جلسه کمیته تخصصی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان هشترود گفت: برگزاری برخی کارگروه‌های مهم و تخصصی در منطقه ضعیف است و جایگاه تصمیم گیری و اجرا در شهرستان شبستر کاهش یافته است.

برخی مسئولین ادارات در کار‌های حاشیه‌ای گرفتار هستند و از مسئولیت اصلی خودشان غافل مانده اند و نیاز است معاونت سیاسی فرمانداری در راستای ساماندهی آن‌ها اقدام کند.

برخی‌ها انتظار دارند شهرداران از محل تملک و دارایی‌ها به برخی ادارات کمک کند در حالی که شهرداری‌ها به حد کافی وظایف و مسئولیت و هزاران مشکل دارند.

باید سعی شود ادارات بسترسازی و نیازمندی‌های خود را از مدیران کل استان پیگیر و حل کنند.

 مناسب سازی محیط برای همه افراد جامعه به خصوص جانبازان، معلولان و افراد روشندل می‌بایست مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

 مناسب سازی معابر و اماکن از مطالبه‌های به حق و قانونی معلولان، جانبازان، روشندلان و افراد ناتوان جامعه است که باید به درستی به آن پرداخته شود.

برخی از دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات اقدامات خوبی انجام دادند ولی کافی نیست، انتظار می‌رود برای رفع نیاز‌های این عزیزان چاره اندیشی شود.

با توجه به فرا رسیدن روز‌های پایان سال و چهارشنبه سوری ، هماهنگی‌های لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط از جمله انتظامی، اجرایی و خدمات رسان در این شهرستان ضروری است.

پویش و کمپین آخر سال با اهداف کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری و بازگشت به فرهنگ زیبای ایرانی و ارائه روش‌های شاد و سالم برای برگزاری مراسمات آخر سال در سطح شهرستان شبستر انجام می گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.