نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۷ اسفند)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، سن آنتونیواسپرز و واشنگتن ویزاردز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم سن آنتونیو اسپرز با درخشش دیژونت موری موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه ۱۵۷ بر ۱۵۳ واشنگتن را شکست دهد و بیست و چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. این بازی ۲ بار به وقت‌های اضافه کشیده شد و در مجموع ۳۱۰ امتیاز به ثبت رسید. 

شاگردان پاپاویچ با پیروزی در این بازی با ۲۴ پیروزی و ۳۶ شکست در رده یازدهم کنفرانس غرب ایستاده است. واشنگتن هم در این دیدار بیست و دومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۳۲ شکست در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت.

در این دیدار دیژونت موری از سن آنتونیو با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل "تریپل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کایل کازوما از واشنگتن با کسب ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست یارانش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز، لس آنجلس کلیپرز و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم لس آنجلس کلیپرز با کمک ترنس مان موفق شد با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۲ این تیم را شکست دهد و سی و یکمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. کلیپرز با پیروزی در این دیدار با ۳۱ برد و ۳۱ شکست در رده هشتم کنفرانس غرب باقی ماند. لیکرز هم در این دیدار سی و دومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۳۲ شکست در رده نهم جدول کنفرانس غرب جای گرفت.

در این دیدار ترنس مان از لس آنجلس کلیپرز با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن تیمش شد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • تورنتورپترز ۹۳ – ۱۲۵ شارلوت هورنتس
  • اوکلاهما سیتی تاندر ۱۲۹ – ۱۲۵ ایندیاناپیسرز
  • هیوستون راکتس ١٣۵ – ٨٧ اورلند مجیک
  • سن آنتونیواسپرز ۱۱۱ – ۱۱۹ واشنگتن ویزاردز
  • میامی هیت ۱۱۵ – ۱۰۰ نیویورک نیکس
  • فیلادلفیا ۱۳۳ – ۱۰۲ مینی سوته تیمبرولوز
  • نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۷ – ۱۰۲ فینیکس سانز
  • دالاس ماوریکس ۱۰۹ – ۱۱۴ یوتاجاز
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۰۵ – ۱۰۲ لس آنجلس لیکرز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار