تمدید یک هفته‌ای آموزش غیرحضوری در شهر‌های کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : یک هفته‌ دیگر آموزش غیرحضوری در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی در استان کرمانشاه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مجید یزدان پناه گفت : با توجه به قرار داشتن در پیک ششم کرونای امیکرون و به دلیل سرعت بالای آن در انتشار به منظور جلوگیری از افزایش روند مبتلایان تمام مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهر‌هایی که وضعیت نارنجی و قرمز دارند تا پایان هفته پیش رو به صورت حضوری تعطیل اعلام می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه تمام مدارس در شهر‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی به سر می‌برند فرآیند آموزش خود را به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی ادامه می‌دهند و در روستا‌ها و شهر‌های کم جمعیت نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آموزش را با حضور دانش‌آموزان آغاز می‌کنند.

شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارند از طریق گروه‌بندی متوازن دانش آموزان همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در تمام مقاطع آموزش را به صورت حضوری خواهند داشت.

چنانچه در مدارسی که وضعیت آن‌ها زرد اعلام شده دانش آموزانی با علائم کرونا شناسایی شوند با تشخیص و تأیید شورای آن مدرسه و با نظر اداره آموزش و پرورش آن شهرستان می‌توانند کلاس‌های حضوری را تعطیل و ادامه آموزش را در بستر سامانه شاد دنبال کنند.

کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری دایر هستند و تمام دانش آموزانی که به کرونا مبتلا هستند و در کلاس‌ها حضور ندارند می‌توانند در فضای مجازی مطالب را دنبال کنند.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیر حضوری در ایام کرونایی برای پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روز‌های هفته در مدارس الزامی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار