رئیس ستاد اوکراین وزارت خارجه:

مجوز ورود و خروج مشمولین مقیم اوکراین را از ستاد کل نیرو‌های مسلح گرفتیم

فتحعلی گفت: به منظور رفع دغدغه هموطنان دانشجو و مقیم با همراهی ستاد کل نیرو‌های مسلح توانستیم مجوز ورود و خروج مشمولین مقیم در اوکراین را بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس ستاد اوکراین وزارت خارجه گفت:در حال رایزنی هستیم با وزارتخانه‌های بهداشت و علوم تا تمهیداتی در خصوص دانشجویان ایرانی بیاندیشند و سفارت کشورمان در اوکراین تلاش کرده تا دانشجویان بتوانند به صورت غیر حضوری و آنلاین تحصیل کنند.

ستاد اوکراین در وزارت خارجه به دستور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برای پیگیری وضعیت و مطالبه حفاظت از ایرانیان در اوکراین ایجاد شده است.

این ستاد در دو سطح (در تهران و در سفارت ایران در کی یف) به منظور رفع نگرانی از اتباع ایرانی در اوکراین اقداماتی را انجام داده است.

در این راستا، از ابتدای بروز بحران یک سامانه ۲۴ ساعته‌ در معاونت کنسولی و سفارت ایران در اوکراین برای پاسخ به پرسش‌های هموطنانمان راه‌اندازی شده است.

رئیس ستاد اوکراین وزارت خارجه همچنین از اقدامات وزارت خارجه برای خروج اضطراری اتباع ایرانی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد تا به محض اخذ مجوز از دولت اوکراین اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سربازی ، اوکراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
یکم اونام ترس رو تجربه کنن چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام.گیرم مجوز گرفتید،وقتی همه جارو بستند حتی فرودگاههارو مجوز به چه دردی میخوره،ادم از مجوزهاتون خندش میگیره،این هم مثل مجوز واردات خودرو میمونه که شعار توخالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
دیگه خوشگذرانی بسه، بیاین ایران!؟! کمی بیجاره گی وگرونی بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
نه به سربازی اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
لعنت به این سربازی اجباری که همیشه مزاحمه
Iran (Islamic Republic of)
عشق خارج
۰۰:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
حالا مثلا اختیاری کنن شما میری؟ کلا به جز تن پروری و مال مردم خوری و پول مفت گرفتن و عیاشی، چه کار دیگری را حاضری اختیاری انجام بدی؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر
۲۲:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
@عشق خارج.کار کردن اختیاری، درس خوندن اختیاری، ازدواج اختیاری این همه کار اختیاری خوب هست جوونا دوست دارن انجام بدن ولی سربازی مزاحمه! نمیگیم سربازی اختیاری بشه که ما بریم! میخوایم اختیاری شه که نریم وقت و زندگی خودمون رو هدر بدیم! همین طوری هم دارن به خاطر فشار های اقتصادی از محل کار بیرونمون میکنن. نون شبمون به زور درمیاد...کدوم محل کاری 2 سال جای خالی کارمند و کارگر رو براش نگه میداره که با خیال راحت بریم سربازی و بیایم به کارمون ادامه بدیم؟ بسه دیگه! خسته شدیم از ادمای متظاهری مثل شما که فکر میکنن همه چی رو میدونن!
آخرین اخبار