اختصاص ۲۰۰میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی تبریز

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی و با پیشنهاد این کمیسیون، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریز در سال آینده اختصاص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  آقای علی نوای باغبان  گفت: مجموع پیشنهادات کمیسیون برنامه و بودجه تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، رمپ دسترسی پاسداران به حیدرآباد و ۲ پروژه سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی است که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت و به تصویب رسید.

با توجه به اینکه در تبصره بودجه سال آینده، اوراق مشارکت و وام نیز پیش‌بینی شده است، بخشی از این اعتبار را از این محل نیز می‌توان تامین کرد.

برای مطالعه و اجرای دسترسی از اتوبان پاسداران به حیدرآباد نیز پنج میلیارد تومان پیشنهاد شده که با تاکید اعضای شورای شهر، پیشنهاد شد این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان باشد و سال آینده عملیات اجرایی آن تکمیل شود.

این منطقه جزو بخش حاشیه‌نشین شهر بوده و ساکنین محل روزانه مجبور به طی مسافتی تا میدان آذربایجان هستند که با اجرای این پروژه، تردد آن‌ها تسهیل می‌شود.

سازمان عون بن علی برای تکمیل ۲ پروژه نیمه‌تمام خاکبرداری ترانشه‌های پاسداران در آن منطقه و اتصال پارک پیوند به دریاچه عینالی نیاز به ۱۰ میلیارد تومان دارد که در بودجه سال آینده لحاظ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.