عضو شورای اسلامی شهر یزد:

سازمان آتش‌نشانی تجلی روحِ همکار و کار گروهی است

زارع گفت: سازمان آتش‌نشانی نمونه بارز همکاری، تعاون سازمانی و گروهی است و هدف والای آن حفظ سرمایه‌های ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  زارع گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی مردم به منظور پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه‌های ملی و برخورداری از آموزش‌های لازم و ضروری برای انجام ماموریت‌ها به نحو احسن از جمله وظایف ضروری و با اهمیت سازمان آتش نشانی است.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد سازمان و رفتار سازمانی و اثرات آن رفتار دارای یک سری متغیر‌های مستقل و وابسته است که در میان متغیر‌های وابسته رضایت شغلی جایگاه ممتازی دارد و در میان متغیر‌های مستقل، فرهنگ سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

زارع می‌گوید: در عین حال یکی از ارزش‌های بسیار مهم در کار گروهی هماهنگی و همکاری پرسنل است که در سازمان آتش نشانی همه این موارد به نوعی به هم وابسته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: رسیدگی به پرسنل آتش نشانی ضرورت و اهمیت آموزش‌های مورد نیاز برای آتش نشانان و در نهایت رضایت شغلی کارکنان گامی موثر است به منظور تحقق اهداف سازمان آتش نشانی و در نهایت حفاظت از سرمایه‌های ملی، اهداف آتش نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و در نهایت حفاظت از محیط زیست است چنانکه پیام آتش نشانان نیز فرهنگ ایمنی، شهری ایمن و زندگی آرام است.

طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ از سوی ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تایید شد و این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور و یادآوری حماسه آفرینی‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.