رویارویی مدعیان در پلی آف لیگ برتر والیبال

مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مردان امروز با تقابل مدعیان در مرحله نخست آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران موسوم به جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد. دور رفت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری خواهد شد.

امروز در اولین روز مرحله نخست رقابت‌های پلی آف لیگ برتر والیبال دو دیدار برگزار می‌شود که تیم پیکان تهران از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت و فولاد مبارکه سپاهان پذیرای شگفتی لیگ یعنی پاس گرگان خواهد بود.

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

خودروسازان تهرانی امروز درحالی مقابل نماینده ارومیه قرار می‌گیرند که پیش‌تر در هفته نهم و بیست‌ودوم مرحله گروهی دو رالی پنج سته مقابل شهرداری ارومیه داشتند و در هر دو مسابقه موفق به پیروزی شدند.  شاگردان پیمان اکبری در پیکان تهران به دنبال تکرار پیروزی‌های گذشته خود هستند و برای خط و نشان کشیدن برای حریفان در پلی آف وارد زمین خواهند شد. تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با کسب ۱۶ پیروزی و ۱۰ شکست و با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم به مصاف نماینده تهران خواهد رفت. شهرداری ارومیه این روز‌ها برای میزبانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا وارد حاشیه شده است و باید دید می‌تواند از پس شاگردان پیمان اکبری بر بیاید یا خیر. شهرداری ارومیه با کسب ۱۶ پیروزی و ۱۰ شکست و با ۴۷ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال جای گرفت. شهرداری چی‌ها در ۲ دیدار خود در لیگ والیبال نتیجه را به پیکانی‌ها واگذار کرده اند.

فولاد مبارکه سپاهان – پاس گرگان

در دومین بازی امروز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان پاس گرگان خواهد بود. اصفهانی‌ها مرحله گروهی را با کسب ۲۰ پیروزی و ۶ شکست و با ۵۹ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه نخست لیگ به کار خود پایان داد. سپاهان با جذب ستارگانی مانند امیر غفور، مجتبی میزاجانپور و فرهاد قائمی تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کرد و هدف گذاری این تیم قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است. طلایی پوشان درحالی در بازی نخست خود در پلی آف به مصاف تیم پاس گرگان خواهند رفت که در دور گروهی رقابت‌ها این تیم را شکست دادند.

پاس گرگان هم شگفتی لیگ را رقم زد و در اولین حضور خود راهی مرحله پلی آف شد. پاسی‌ها در ۲ بازی مرحله گروهی مغلوب سپاهان شدند، اما برای شگفتی سازی دیگر به مصاف سپاهان خواهد رفت. گرگانی‌ها در مرحله گروهی با کسب ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست و با ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار گرفتند و راهی پلی آف شدند.

لیگ برتر والیبال

برنامه مرحله نخست یک‌چهارم نهایی لیگ برتر مردان به این شرح است:

سه‌شنبه ۳ اسفند

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: پیکان - شهرداری ارومیه
ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - پاس گرگان

چهارشنبه ۴ اسفندماه

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: مقاومت شهداب یزد- مس رفسنجان
ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: لبنیات هراز آمل - فولاد سیرجان ایرانیان


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار