ملوان در اندیشه یکه تازی در لیگ یک و شهرداری آستارا به دنبال بهبود شرایط

مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بعد از تعطیلی نیم فصل و با تجدید قوای تیم‌ها امروز با انجام ۹ دیدار آغاز می‌شود و تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان به دیدار رقبا خواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - از هفته هجدهم و در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم شهرداری آستارا از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه وحدت این شهر پذیرای تیم خیبر خرم آباد است.

شهرداری آستارا تیمی که این فصل برای مدعی شدن و صعود بسته شده بود در پایان نیم فصل صاحب رتبه دهم شد و پایان رافت هم در نیمه‌های راه به عنوان سرمربی جایگزین فرشاد پیوس شد تا بندرنشینان به نیم فصل دوم امیدوار باشند.

خیبر خرم آباد تیم کهکشانی این فصل رقابت‌ها با توجه به بودجه مناسب و امکانات بدون نقص گزینه اصلی صعود محسوب می‌شوند و حالا عبدالله ویسی در نیم فصل دوم تنها برای یک هدف که صعود است می‌جنگد.

این تیم با ۳۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

آرمان گهر سیرجان - ملوان بندرانزلی؛ جنگ مدعیان در سیرجان

در دیگر مسابقه هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال تیم ملوان بندر انزلی صدرنشین مقتدر این رقابت‌ها در ورزشگاه امام علی سیرجان میهمان تیم آرمان گهر است.

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۹ امتیاز و پس از قهرمانی در نیم فصل رقابت‌ها و حفظ فاصله امتیازیش با سایر رقبا حالا یک نیم فصل دست نخورده تا صعود به لیگ برتر را پیش روی خودش می‌بینند و به خوبی می‌دانند که این بازی در سیرجان برای قوی سپید از اهمیت خاصی برخوردار است.

در آن سوی میدان آرمان گهر سیرجان در این فصل همراه با قاسم شهبا یکی از مدعیان جدی صعود به حساب می‌رود و تا به اینجا با توجه به جذب بازیکنان لیگ برتری نتایج خوبی هم کسب کرده است، اما در هفته‌های اخیر پس از انتقال این باشگاه به شرکت جهاد نصر سیرجان اوضاع این تیم خوب پیش نمی‌رود.

آرمان گهر با ۲۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و تقابل انگیزه‌های این تیم با صدرنشین لیگ آزادگان بر جذابیت‌های این دیدار می‌افزاید.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.