انگلیس: در سایه تنش‌های اوکراین نیازی به خلاء در راس دولت نداریم

معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه اعلام کرد که لندن با توجه به مناقشه اوکراین نیازی به استعفای نخست وزیر خود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جیمز کلورلی امروز (یکشنبه) گفت: لندن در حال حاضر به دلیل جدی بودن مناقشه اوکراین نیازی به خلاء در راس دولت ندارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الغد، معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور باید به دلیل مهمانی که در زمان قرنطینه سراسری در لندن در آن شرکت کرده، استعفا دهد یا خیر گفته که این کشور در سایه تنش‌های اخیر میان کی‌یف و مسکو نیازی به استعفای جانسون ندارد.

نخست وزیر انگلیس به عنوان بخشی از تحقیقات به دلیل شرکت در مهمانی که در خیابان داونینگ استریت در زمان اعلام قرنطینه سراسری در لندن برگزار شده بود، پرسشنامه‌ای از پلیس دریافت کرد و بار‌ها از او سوال شد که آیا از سمت خود استعفا می‌دهد یا خیر.

چندی قبل «سو گری» یکی از کارمندان ارشد دولت انگلیس در گزارشی به مهمانی جانسون در زمان قرنطینه‌های کرونایی پرداخت و رفتار‌های او را «غیرقابل توجیه» خواند.

این گزارش‌ها باعث کاهش محبوبیت جانسون در میان مردم انگلیس شده و اقداماتش به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در زمان اعلام قرنطینه سراسری در لندن و برگزاری مهمانی واکنش‌های زیادی را در داخل این کشور به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار