فعالیت ۲۱ مرکز نمونه‌گیری کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۲۱ مرکز منتخب نمونه‌گیری تست کرونا در سطح این دانشگاه در حال فعالیت و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   افشین دلشاد گفت: مراکز نمونه‌گیری بجنورد شامل مراکز ایثار واقع در شهرک شاهد، امام سجاد (ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی، مدافعین حرم واقع در شهرک گلستان و مرکز نمونه‌گیری هلال‌احمر واقع در میدان خرمشهر است که صبح و بعدازظهر فعال هستند.

او گفت: مرکز جوادالائمه واقع در میدان دولت نیز در نوبت صبح به مراجعه‌کنندگان برای انجام تست کرونا ارائه خدمت می‌کند و علاوه بر این، آزمایشگاه دکتر قزلباش در بخش خصوصی نیز تست کرونا را انجام می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مرکز نمونه‌گیری امام علی (ع) واقع در جنب بیمارستان امام علی (ع) بجنورد نیز که تحت نظر این دانشگاه است در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ آماده خدمت‌رسانی است.

در فاروج، مرکز شهری این شهرستان واقع در خیابان شهید عطاران در نوبت صبح فعال است،مرکز شهری گرمه هم واقع در خیابان پرستار ازجمله مراکز نمونه‌گیری کرونا در سطح دانشگاه هستند.

 سه مرکز نمونه‌گیری شیروان شامل مراکز شهید رزاز واقع در انتهای رزاز شمالی، سالن شهرداری واقع در بلوار چمران و سالن زینبیه واقع در خیابان امام رضا (ع)، نمونه‌گیری تست کرونا برای مراجعه‌کنندگان را انجام می‌دهند.

 چهار مرکز نمونه‌گیری در شهرستان جاجرم فعال است؛ این مراکز شامل مرکز شهدای جاجرم، مرکز سنخواست، مرکز شوقان و مرکز چهاربید است که در ساعت کاری نوبت صبح فعال هستند.

 مرکز شهری آشخانه واقع در خیابان نواب صفوی در شهرستان مانه و سملقان و مراکز منتخب راز و یکه سعود نیز در شهرستان راز و جرگلان ازجمله مراکز منتخب نمونه‌گیری تست کرونا در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.