فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اسفند سال ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی خوزستان از فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اسفند سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار گفت: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل مقاطع، دیپلم، زیردیپلم و دانشگاهی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گفته او کسانی که ساکن شهرستان‌های شوشتر، گتوند، اندیمشک، دزفول و شوش هستند خود را به ستاد انتظامی شهرستان اندیمشک و مابقی شهرستان‌ها به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان واقع در جنب موسسه راهگشا در ساعت ۶ روز یکشنبه یکم اسفند ماه ۱۴۰۰ حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان می گوید: به علت شیوع بیماری او میکرون و نزدیک شدن به شروع ماه مبارک رمضان، آموزش رزم مقدماتی سربازان در اسفند ماه ۱۴۰۰ توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح ۴ هفته تعیین و ابلاغ شده است.

مشمولان اصل مدارک مورد نیاز (برگ اعزام- برگ واکسناسیون- کارت ملی- شناسنامه -کارت واکسن - مدارک متاهلی- و….) را به همراه داشته باشند.

مشمولانی که هیچکدام از دز‌های واکسن کرونا را تلقیح نکردند از اعزام آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید لذا در فرصت باقیمانده تا روز اعزام حتما یک مرحله واکسن کرونا رو تلقیح کنند.

به منظور صیانت از ابتلا به ویروس کرونا همراه داشتن جیره غذایی خشک بین راهی و وسایل شخصی و بهداشتی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان/خوزستان/اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.