آخرین جزئیات اجرای قانون رایگان شدن قبوض مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

بخشنامه‌های رایگان شدن قبوض گاز و برق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ابلاغ شده و قبض آب آن‌ها نیز با طرح آب امید رایگان محاسبه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته گذشته گزارشی در مورد رایگان شدن تعرفه‌های آب و برق و گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در باشگاه خبرنگاران جوان تهیه شد؛ این گزارش نشان می‌داد، در ادارات زیرمجموعه وزارتخانه‌های نفت و نیرو که اعلام کرده بودند فقط به علت اعلام نشدن اسامی مددجویان از سوی این دو نهاد حمایتی نتوانسته‌اند قانون را اجرایی کنند، بخشنامه‌ای برای اجرای بند «ی» از تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است.

حالا مدیران وزارتخانه‌های نفت و نیرو دستورات مکتوب را به ادارات زیرمجموعه خود ابلاغ کرده‌اند تا آن‌ها، قانون را درباره مددجویانی که سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، اجرایی کنند.

دستور جلوگیری از قطع گاز مددجویان صادر شد

نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز درباره مطلع نبودن کارمندان از بخشنامه رایگان شدن تعرفه‌های گاز گفت: بعضی از همکاران شاید جدیداً منصوب شده باشند و این اظهارات را بروز دهند که جای تذکر دارد؛ وقتی یک ابلاغیه از نحوه تحویل گرفتن فهرست، ابلاغیه دیگری از نحوه ورود به سیستم سامانه مکانیزه مشترکان و یک ابلاغیه دیگر، بعد از اینکه استان‌ها با مبادی ذیربط انجام داده‌اند و رونوشت آن نیز به ادارات داده شده و قطعاً نشست‌های متعددی را داشته اند، این عدم اطلاع قابل پذیرش نیست.

او می‌گوید: گرچه قبلا ابلاغ انجام شده؛ اما اگر اشکالات این چنینی وجود داشته باشد، حتما به ادارات یادآوری می‌کنیم که هر فردی فقط بنا بر اظهارات شفاهی تحت پوشش کمیته امداد است، از فهرست قطع گاز واحد‌های خانگی خارج می‌شود تا این که فهرست نهایی مددجویان مشخص شود. اگر جزو فهرست اصلی بود، تعرفه اش خود به خود صفر می‌شود و اگر در فهرست نبود، یادآوری می‌شود که بتوانند در چند مرحله پرداخت کنند.

قبض برق دوره بهمن مددجویان، ابتدای اسفند با تعرفه صفر صادر داده می‌شود

رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور هم گفته، بخشنامه رایگان شدن تعرفه‌های برق مددجویان ابلاغ شده و از ابتدای اسفند، قبض مددجویانی که میزان مصرف ۵۰ درصد زیر الگوی مصرف منطقه داشته باشند، رایگان خواهد شد.

آنطور که رجبی مشهدی گفته، این قبوض مربوط به مصرف مددجویان در بهمن است که ابتدای اسفند صادر می‌شود؛ مددجویانی که فهرست آن‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی ره و سازمان بهزیستی اعلام شده باشد؛ اگر مددجویی هم مستقیماً به ادارات توزیع برق مراجعه کند و مدارک تحت پوشش بودن خود را تحویل دهد، شامل طرح می‌شود.


بیشتر بخوانید:


آیین نامه رایگان شدن تعرفه‌ها برای بخش آب صادر نشد

در مورد رایگان شدن تعرفه‌های آب نیز، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرده که هنوز آیین نامه اجرایی بند «ی» از تبصره ۸ قانون بودجه امسال به این شرکت اعلام نشده است.

سیدزاده سخنگوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفته، هرچند آیین‌نامه ابلاغ نشده، اما با توجه به این که مشترکان کم مصرف طبق مصوبه هیئت وزیران در طرح آب امید مشخص شده‌اند، قبوض آب افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که جزو این مشترکان کم مصرف باشند و یک سوم الگوی مشخص شده استفاده داشته باشند، با تعرفه صفر محاسبه می‌شود تا این که آیین‌نامه نیز ابلاغ شود.

وعده سازمان‌های حمایتی اجرا نشد

روز هجدهم بهمن، بختیاری رئیس کمیته امداد اعلام کرده بود که طی ۱۰ روز، فهرست مددجویان به وزارتخانه‌های نفت و نیرو اعلام می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.

مدیران استانی سازمان بهزیستی هم اعلام کرده‌اند که دسترسی این ادارات به مددجویان به سختی و کندی پیش می‌رود و از مددجویان درخواست کرده‌اند که خودشان قبوض آب و برق و گازشان را به مددکاران مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی تحویل دهند.

طبق اعلام شرکت ملی گاز، تاکنون فقط ۱۱۰ هزار مددجو از حدود یک میلیون مددجویی که پیش‌بینی می‌شد، از سوی کمیته امداد و بهزیستی برای رایگان شدن گازبها معرفی شده‌اند؛ آماری که از سوی مدیریت برق و آب و فاضلاب هنوز به صورت دقیق اعلام رسمی نشده است.

پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان تا زمان اجرای کامل این قانون ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
ولبوو
Iran (Islamic Republic of)
افشین کارگر کد ملی ۵۰۴۹۰۲۲۷۸۹
۱۳:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
با سلام من وپسرم تحت پوشش اداره بهزیستی هستیم ولی برواب ما هنوز رایگان نشده است خواهشمند هستم رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
جو
۱۸:۱۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
ب نظر من ۵۰ میلیون نفر ایران باید تحت پوشش باشن با مستمری ماهی ۵ ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
ما که تحت پوشش هستیم از این خبرا نیست فکر کنم این برای کسانی که خانه خالیا هستش چون من پرسیدم گفتن باید مصرفتون خیلی کم باشه که شامل بشید در حالی که قبض برق و اب مصرفی ما در هر دوره زیر ۲۰ هزار تومانه از این هم کمتر ؟
سه چهار هزار هم رایگان نداره که پولی نیست که بخوان لطف کنن
خدا به همه لطف و کرم خود ببخشه
اینا اقشار ضعیف رو اصلا به حساب نمیارن که بخوان به فکرشون هم باشن میگن اصلا استفاده نکن تا مشمول طرح بشی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
فقط سیاه نمایی میکنند
معلولی که کلی هزینه هاش از یه آدم معمولی بیشتره بخاطر شرایطش باید برق نصف الگوی مصرف استفاده کنه آب هم یک سوم الگوی مصرف که براش رایگان حساب کنند زحمت میکشید قبض آب یک سوم الگوی مصرف و برق نصف الگوی مصرف که دیگه رایگان کردن نداره معلول بدبخت همون جوری که بقیه هزینه هاش رو میده این رو هم پرداخت میکنه یه شرطی میگذارند که هیچکس نتونه اجرا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
۱۵۰تومن فقط پول کرایه دادم رفتم واومدم تااین قبض هاروبدم ثبت کنن نگین که رایگان نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
میلیارد میلیارد اختلاس میکنن چیزی نیست ولی برای این جور کار ها یه قرون دو قرون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
سالی ۱۰۰ هزار تومن به چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی اضافه میکنند بعد رییس بهزیستی هر روز در رسانه ها از مثلا افزایش مستمری مددجویان بهزیستی میگه
مردم ساده هم باور میکنند که دولت چقدر به مددجویان بهزیستی کمک میکنه ...
در حالی که واقیعیت این هست مددجوی بهزیستی موقع تشکیل پرونده از صدتا فیلتر رد شده که هیچ جا بیمه ای نداره بعد اسمش شده مددجوی بهزیستی ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
بهزیستی فقط ماهی ۳۵۰ هزار تومن چندرغاز مستمری میده و یه دفترچه بیمه سلامت
چیز دیگری نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی واقعا شرم اوره ..میزان مستمری یک مددجوی بهزیستی الان در سال ۱۴۰۰ فقط ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست فقط همین ...بهزیستی چیز دیگری نمیده مثلا خواربار نمیده .هیچ چی
الان با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مثلا مستمری کی میتونه زندگی کنه در این گرانی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
عرض ادب
اصلا رایگان نشده اگر هم هست برای عده محدودی است ای کاش جزییات آن هم اعلام می‌کردند تا همه بدانند خیلی از خدمات بهزیستی برای افراد مستمری بگیر است نه همه کسانی که در بهزیستی پرونده دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اولا ...همچین میگی مستمری بگیر ..انگار مستمری مددجویان بهزیستی مثلا چقدره ؟ همش ماهی ۳۵۰ هزار تومنه ....
در ضمن خدماتی بهشون نمیدهند فقط همون مستمری ماهانه ۳۵۰ هزار تومنی را میدهند من خودم شخصا در جریان هستم‌
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۰۹:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
بهزیستی هیچ‌خدماتی به مددجویان مستمری بگیر نمیده خیال راحت باشه ...ماهی ۳۵۰ هزار تومن الان مستمری میده و یه دفترچه بیمه درمانی سلامت میدهد
که اون هم هر دکتر و بیمارستانی قبول نمیکنه ازاد ویزیت میکنند یا با دفترچه تامین اجتماعی و‌ خدمات درمانی
که اون هم به مددجویان بهزیستی نمیدهند فقط دفترچه سلامت میدهند
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۹:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام ..الان فکر میکنی در سال ۱۴۰۰ با این گرانی و خط فقر چند میلیون تومنی ..مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ماهانه یک مددجوی بهزیستی اصلا کفاف مخارج زندگی را میده‌؟! .
کدوم خدمات ؟ دلت خوشه هان ..
معلول بدبخت بهزیستی میره میگه ویلچرش خرابه کارمند بهزیستی میگه به ما مربوط نیست برو پول پیدا کن برای خودت ویلچر بخر !
Iran (Islamic Republic of)
علیپور
۰۹:۳۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
واله من که خدماتی از بهزیستی ندیدم.فقط چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ۲۸ هر ماه به حسابم واریز میشه .فقط همین ..هیچ چی نمیدهند.اون هم در این گرانی پول نون خالی هم نمیشه .شنیدن اواز دهل از دور خوش هست ‌.‌
Iran (Islamic Republic of)
سماوات
۰۹:۳۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خیال ات راحت ...این که اسمشو گذاشتی مستمری بگیران بهزیستی ..مبلغ مستمری شون ماهی پشگل۳۵۰ هزار تومنه ..ادم‌خجالت میکشه بگه مستمری مددجویان بهزیستی ‌‌اون هم در این خط فقر و گرانی نجومی که با این مبلغ ناچیز نمیشه سه روز زندگی کرد چه برسه به یک ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام ..مستمری مددجویان بهزیستی فکر میکنی چقدره ؟ ماهی ۳۵۰ هزار تومن اون هم در سال ۱۴۰۰ که این مبلغ با این گرانی عملا قدرت خریدی نداره
Iran (Islamic Republic of)
خردمند
۰۹:۴۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
حیف کلمه مستمری که برای چندرغاز ۳۵۰ هزار تومن مددجویان‌بهزیستی در ماه بکار برده بشه...
الان بهزیستی به جز مستمری ۳۵۰ هزار تومن در ماه چیز دیگری به مددجوهاش نمیده خواربار هم نمیده هیچ‌چی نمیده ..فقط همون مستمری ۳۵۰ هزار تومنی هست .
Iran (Islamic Republic of)
صرافی
۰۵:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
ما ملت اکثرا حسود و بی منطقی داریم ..من خودم‌مددجوی امداد و بهزیستی نیستم ولی دلم میخواد دولت به وضع زندگی اونها بیشتر رسیدگی کنه چون اون بنده خداها واقعا نیازمند هستند .
ولی یه عده نادان یا از روی غرض و مرض میگند که چرا قبض مددجویان‌باید رایگان باشه ؟ به فرض من که نیاز مالی ندارم خودم را با اون بنده خدا معلول و‌ نیازمند نباید یمی بدونم
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۰۵:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
وقتی کارمندان ادارات اب و برق و گاز از اجرای قانون رایگان شدن‌ قبوض اب و برق و گاز مددجویان بهزیستی طفره می روند معلومه اجرای این قانون به مشکل بر میخوره وقتی نظارتی روی عملکرد این ادارات نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
الان در اداره گاز کارمندا میگند رعایت الگوی مصرف و ۵۰ درصد الگوی مصرف ...اگه این شرط رایگان شدن قبض اب و برق و گاز مددجویان امداد و‌بهزیستی هست پس با یقیه مردم فرقی ندارند این قدر در بوق و کرنا نکنید که اب و‌برق و گاز مددجویان‌ امداد و بهزیستی را رایگان می کنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام .
کارمندای اداره اب و برق و گاز ..یه عمری قبض نجومی به مردم ارسال کردند الان ترک عادت موجب مرض هست .برای همین
در مورد رایگان شدن قبض اب و برق و گاز مددجویان امداد و بهزیستی خودشون را به نفهمیدن و بی خبری می زنند
برای اجرای این قانون باید بر روی ادارات اب و برق و گاز نظارت کنند تا تخلفی انجام نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام
تا وقتی قانون رایگان شدن قبض مدجویان امداد و بهزیستی در اداره اب و برق و گاز اجرایی نمیشه ارزشی نداره ...وقتی اونجا کارمند اداره گاز میگه که. همچین خبری نیست و قبض گاز را باید تا ریال اخر مردم بپردازند و باهاش برخورد نمیشه ..انگار این قانون کشکه .و فقط در حد حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام
کارمند اداره گاز در مقابل اجرای قانون رایگان شدن قبوض مددجویان بهزیستی و امداد مقاومت میکنه .
انگار از جیب پدرش قرار هست که گاز یک معلول بهزیستی رایگان بشه !
این قانون در شرایطی اجرایی میشه که بر اجراش نظارت کنند
در ادارات گاز و برق اگه کارمندا دبه دراوردند باهاشون برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
به خدا کسانی هستن که نه عضو بهزیسین نه عضو کمته امداد با نداری زندگی می کنند قانون با همه یک سان نگاه کنه یکی میتونه به راحتی عضو امدادو بهزستی شه بشه ولی خیلیها نمی تونند
Iran (Islamic Republic of)
محمدپور
۱۹:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
کسی به راحتی مددجوی بهزیستی نمیشه ‌..یا باید معلول باشه ..یا دختر مجرد بی سرپرست که گواهی فوت پدر و مادرش را به بهزیستی ببره بعد از بیمه و صدتا خیریه برای بهزیستی نامه بیاره که پدرش موقع فوت بیمه و حقوقی نداشته ...بعد استعلام میشه از بیمه و خیریه و جاهای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی اکثرا معلولین هستند. .‌به اون بنده خدا ها هم چیزی نمی دهند ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میدهند که الان با این گرانی قدرت خریدی نداره
Iran (Islamic Republic of)
صداقتی
۱۹:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
شما چرا اونهایی را که حقوق نجومی دارند تو ویلاهای چند صد میلیاردی زندگی میکنند بچه هاشون تو خارج از کشور هستند را نمیگی ؟ فقط به معلول بهزیستی و فقیر کمیته امداد گیر دادی که ماهی چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی دارند
شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام .مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری دارنددیگه کسی که با این مبلغ زندگی کنه و مددجوی بهزیستی نباشه در ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
این عضو بهزیستی که میگی یا نمیبینه یا نمیشنوه یا پا نداره یا دست نداره یا کلا هیچیش سالم نیست .خداییش خودتونو با ما مقایسه نکنید میتونید کار کنید حداقل ماهی یه تومنم در بیارید غنیمته ولی ما حتی نمیتونیم راحت جایی کار پیدا کنیم چون تا میفهمن معلولیم رد میکنن مارو
فقط۳۵۰ هزار میگیریم که پول نون و تخم مرغه تا سر برج بدون حساب کرایه و خرجی و نیازهای روزمره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
عزیزان مددجو .....به هر اداره اب و برق و گاز می روی... کارمندا خودشون را به نفهمیدن می زنند. ‌‌و‌میگند که خبری از ابلاغ رایگان شدن اب و برق و گاز ندارند در حالیکه دروغ میگند. ..
الان وقتی بخشنامه به ادارات اب و‌برق و گاز ابلاغ شده چطوری کارمنداش خبر ندارند؟!
بی وجدانی تا این حد ...خدایا خودت رحم کن به قشر ضعیف بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
واقعا شرم کنند وقتی به قانون عمل نمیکنند.و‌ رسانه ای میکنند
کارمند اداره گاز خودشو‌ به حماقت زده میگه از رایگان شدن قبض گاز مددجویان بهزیستی خبری نداره اون بغل دستی اش میگه اره ولی یه قبض درمیاره میگه ببر بهزیستی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
قبض گاز من مبلغ ۲۵ هزار تومن به گوشی ام اس ام اس امده تا تاریخ ۸ اسفند هم مهلت پرداخت گذاشتند
من مددجوی بهزیستی هستم به اداره گاز رفتم
کارمند اداره گاز گفته ...رایگان‌شده که ۲۵ هزار تومن برات قبض گاز امده !
واقعا خجالت بکشند .کارمند اداره گاز واقعا بی انصافه
Iran (Islamic Republic of)
Ol
۱۳:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
موکولش کردند برای بعد سال هیچ خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
در کشورهای دیگر ...موسسات و‌ادارات دولتی مخصوصی هستند که یک نفر وقتی میره اونجا میگه که درامدی نداره و فقیر هست
ماهی ۲۰۰ دلار بهش حقوق میدهند و یک کارت خرید مواد غذایی بهش میدهند که با اون کارت فقط میتونه مواد غذایی بخره ....در ایران فعلی .فقط ماهی ۳۵۰ هزار تومن به مددجچی بهزیستی مستمری میدهند که اون هم قدرت خریدی نداره از بس گرانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
دوستان عزیز ...مسولین خودشون میدونند اگه کسی مشکل نداشت مددجوی بهزیستی نمیشد مشکل مددجوبان فقر مالی و معلولیت هست .که هر دوتاش باعث رنج یک انسان میشه ولی چون خودشون حقوق نجومی دارند سیر هم از گرسنه خبر نداره براشون مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام من هم تحت پوشش کمیته هستم ولی
چون با پدرم زندگی میکنم میگن قبضت
نمیتونه رایگان باشه من باید چه کار کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام من مدد جوی گمیته امداد هستم من قبض اب وبرق وگاز را بردم کافینت اسم نویسی کنم به من گفتن به شما تعلق نمیگیر من که مستاجرهستم درامدهم ندارم پس برای چه کسانی رایگان است پس ما با این حقوق ناچیز چکار باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
دوستان عزیز بگم که حدود 20 سال تو بهزیستی پرونده دارم و هر چی می رم بهزیستی برا همین مستمری 350 میگن تو نوبتی و.به خیلی ها هم همین 350 هم نمدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
داداش ۳۵۰ هزار تومن در ماه الان مبلغی نیست که الان ۲۰ ساله تو تو بهزیستی پرونده داری ..همش میری میایی .‌ادم گدایی کنه خیلی بیشتر درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
قبوض مددجویان رایگان میشود البته به شرطها و شوروطها ماده ا قبض برق فقط یک لامپ اب روزی 10 لیتر گاز فقط شمعک بخاری
آخه خدا خیرتان بده اینقدر تو بوق کرنا کردید رایگان رایگان این چه رایگان که شرط میزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
این دیگه اسمش رایگان نمیشه ...میشه شکنجه روحی و روانی. به اسم کم مصرفی ....واقعا شرم اوره که از کلمه رایگان استفاده میکنند به اسم مددجویان مظلوم بهزیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
واقعا شرم اور هست که شرط میذارند برای رایگان کردن قبوض مددجویان بهزیستی ...بعد همه جا جار میزنند که اب و برق و گاز مددجویان رایگان میشه .
Iran (Islamic Republic of)
سوگل
۱۰:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
شرط نزارن هم مردم ما آخه فرصت طلب هستن فردا میبینی از خونه مدد جویان به لطف در و همسایه و فک و فامیل دستگاه ماینر و چیزای دیگه درمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خانم سوگل ....اخه اگه‌شرط بذارند دیگه اسمش اب و‌برق و‌گاز رایگان برای مددجویان بهزیستی نمیشه ...اون‌ که دیگه فرقی نداره با سایر مردم
Iran (Islamic Republic of)
فرزامی
۱۳:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
نه خیر اینجوری نیست خانم‌سوگل ..
چرا همش منفی بافی میکنید ؟ مددجویان بهزیستی همچین ادمهایی نیستند ..قشر نجیب و ابرومند هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اگه شرط بذارن دلیلی نداره منت بذارند سر مددجوهای بهزیستی که اب و برق و گازشون را رایگان‌میکنند مثل بقیه مردم میشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
من تحت پوشش بهزیستی هستم اتفاقا حدود ۲۰روز پیش مسولین آب وفاضلاب شهر زنجان اومدن و آب ما را بدلیل بدهی قطع وپلمب کردند!!!! اونوقت میگن رایگان شده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خدا از اونهایی نگذره که حق مددجویان بهزیستی را نادیده میگیرند و بهشون ظلم میکنند اه مظلوم دیر یا زود دامن شون را میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
معلول نود درصد دارم کنتور خراب سه متخصص اوردم گفتند کنتور خراب من هزینهای ندارم بدم سازمان اب تهرانپارس فرجام لطفا ما را اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
دهک های پایین مثل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیشترین فشار را بابت گرانی تحمل میکنند دولت باید به فکر این طبقه ضعیف باشه ..هیچ منطقی قبول نمیکنه که عده ای که تو‌ زعفرانیه و‌فرمانیه ویلاهای چند صد میلیاردی دارند با یه معلول و فقیر بهزیستی یکسان باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
شرط رایگان شدن قبض اب و برق و گاز رعایت ۵۰ درصد الگوی مصرف دیگه چیه ؟! یه دفعه بگید قبض مددجویان بهزیستی را رایگان نمی کنید دیگه چرا اما و اگر و بهانه میاورید ؟! بهانه های الکی می اورید ..اصلا مگه با مستمری ماهی ۳۵۰ هزار تومن میشه قبوض اب و برق و گاز را پرداخت ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
ادم متاسف میشه وقتی عده ای هستند که معنی مددجوی بهزیستی را نمی فهمند ...نیم ساعت فقط این افراد اگر مجبور بشند روی ویلچر بشینند صدای اعتراض شون درمیاد اونوقت معلول حرکتی یه عمر مجبوره روی ویلچر بشینه ..بعد یه عده به سبب نادانی میگند چرا باید مستمری مددجویان بهزیستی بیشتر از کارمند باشه ؟! کارمند معلولیت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
یا برای همه رایگان باشه یا هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
حرف تو خیلی بی منطقی هست چون همه افراد کشور در یک سطح درامد و شرایط زندگی نیستند ...حتما منظورت این هست که برای اونهایی که میلیاردی میدزدند هم رایگان بشه برای معلول و زن بی سرپرست هم‌رایگان بشه
اون‌ وقت عدالت کجا هست ؟
توزیع عادلانه ثروت این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
وجدان بیدار
۲۱:۲۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
یه عده تو پول و رفاه هستند یه عده نون ندارند بخورند چرا باید برای پولدارها اب و برق و گاز رایگان بشه ؟ اونا که امکانات رفاهی بیشتری دارند با فقرا یکی نیستند.
کدوم عدالت اینو میگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
چرت و پرت نگو ...در همه کشورها امکانات رفاهی و‌شرایط خاص برای فقرا و‌طبقه ضعیف میدهند که به ثروتمندا نمیدهند ..چرا اونی که تو ویلای چند صد میلیاردی زندگی میکنه با مستاجر و‌معلول و زن بی سرپرست یکی باشه ...طرز فکرت مسخره هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اره دیگه اون مسولی که حقوق چند صد میلیونی داره با مددجوی بهزیستی که مستمری ۳۵۰ هزار تومنی داره را در یک سطح می بینی ...برای همین این را میگی چون چشمهات ضعیف شده واقعیت موجود را نمی بینه ...چشماتو وا کن اون معلول را ببین اون کودک کار را ببین بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
راحمی
۲۱:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
برات متاسفم چون خودت بهتر میدونی الان یه عده سیر سیر هستند یه عده گشنه گشنه ....قرار نیست ثروت کشور یکسان بین فقیر و غنی تقسیم بشه پولدار پولدار تر بشه فقیر فقیرتر بشه ...این اسمش عدالت نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
مفت میگن کدوم رایگان مستمری میگیری گفتن هنوز انجام نشده
Iran (Islamic Republic of)
کررار
۱۸:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام من متوجه نمیشم این خبردرخصوص بهزیستی هست چه ربطی به کارمنداداره که بهشون برخورده من خودم پدریه مددجوهستم گارگرخدمات هستم ۳۵۰ت رومن میدم به اون کارمندمعترض نصف حقوقم روبهشونرمیدم ازمعلول بنده نگهداری کنه کسی هست شماره بزاربهاش تماس بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
سیر از گشنه خبر نداره ..مسولینی که حقوق نجومی دارند. چه خبر از احوالات معلولی دارند که مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ماهانه داره ! ؟ از بس این قانون رایگان کردن اب و برق و گاز مددجویان بهزیستی را به فردا و اینده محول کردند که یکسال گذشته ولی این قانون هنوز اجرایی نشده .
Iran (Islamic Republic of)
عارفی
۱۷:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اگه رایگان شدن قبض اب و برق و گاز بخشنامه شده به ادارت اب و برق و گاز ابلاغیه شده پس چرا اجرایی نشده؟ نکنه منتظرند صد سال دیگه اجرایی بشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
باورکنیدهیچ ریالی کم نمیشه خودسازمان آب وبرق طوری قبض صادرمکنندکه هیچ تخفیفی نداشته باشه.دوسال که این خونه کرایه کردم یکبارمامورآب برادیدمصرف ازروزاول قبض زده کنتورخراب.6ماه خونه خالی بودولی قبض هرماه بیشترازقبل.ندیدقبض 70تومن بعدی85وهرقبض بیشترقبلی کسی هم جوابگونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
۵۰ درصد الگوی مصرف یعنی چی ؟ واقعا مسخره هست ..برمبنای درامد و‌ سطح زندگی مردم باید امکانات کشور توزیع بشه ...مثلا چون مستمری مددجویان امداد و بهزیستی خیلی کم هست به طبع باید امکانات رفاهی اونها بیشتر از کارمند و‌بازنشسته باشه ..بعد در مرحله دهک بعدی که کارمند و بازنشسته باشه به تناسب حقوق شون دولت به اونها رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
اگه اینطور هست که شما می فرمایید امکانات رفاهی مددجویان بیشتر از کارمندی باشه که صبح تا شب داره جون می‌کنه و کار می‌کنه پس کارمندان چرا باید برن سر کار اونا هم برن تحت پوشش نهادهای حمایتی بشن که بیشتر به نفعشان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام ...اقا یا خانم محترم شما که میگی اگر امکانات رفاهی مددجویان بیشتر از کارمند باشه کارمند چرا میره سرکار؟
مددجویان بهزیستی شرایط ویژه ای دارند اکثرا معلولین هستند شما ایا معلولیت داری که تحت پوشش بهزیستی باشی ؟ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مریم خانم ..مسله این هست که مددجویان بهزیستی معلولین هستند که توانایی کارکردن ندارند شما خودت معلول باید باشی تا در بهزیستی برات پرونده تشکیل بدهند ایا راضی هستی معلول بشی و به قول خودت بری تحت پوشش بهزیستی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۷:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خانم عزیز ..حرف شما غیر منطقی هست ..فکر میکنی مستمری مددجویان بهزیستی در ماه مگه چقدر هست ؟ ماهی ۳۵۰ هزار تومن اون هم در این تورم سال ۱۴۰۰ ..شما ایا با این مبلغ میتونی زندگی کنی ؟ تازه شرایط تشکیل پرونده در بهزیستی اسان نیست .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مریم خانم ..چه جالب بلاخره یکی هم پیداشد که حسادت زندگی فلاکت بار معلولین بهزیستی را با چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی در ماه کنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مریم خانم شما در شرایط مددجویان بهزیستی باش ..بعد باماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری زندگی کن حس خوبی اگه بهت میده ....ولی موقع تشکیل پرونده یاباید معلولیت داشته باشی یا گواهی فوت پدرو مادرتو به بهزیستی بیاوری ازبیمه و صدجا و خیریه برای بهزیستی نامه بیاوری که پدرت خقوق بازنشستگی نداره در ضمن مجردهم باشی به عنوان دختر بی سرپرست .بعد میری پشت نوبت ماهی ۳۵۰ هزار تومن بهت میدن
Iran (Islamic Republic of)
سودابه فرامرزی
۱۸:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
خانم عزیز در تمام کشورها به قشر معلول و نیازمند مستمری و امکانات ویژه ای میدهند...در کشورهای خارجی به هر معلول یک پرستار ۲۴ ساعته میدهند ..مستمری شون معادل حقوق یک کارمند عالی رتبه دولت هست .امکانات ویژهای در اتوبوس هاو خیابانها برای رفت و امد معلولین گذاشتند برخلاف ایران که به معلولین ارزش نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مریم شما که معلولیت نداری اگر خدا نکرده معلولیت داشتی هزینه درمان و مخارج زندگیت چقدر میشد ؟ ایا ماهی ۳۵۰ هزار تومن میشد ؟!
دولت باید به مددجویان بهزیستی امکانات رفاهی بیشتری بدهد چون اونها هزینه درمان دارند به سبب معلولیت شون
یک معلول حرکتی یا معلول نابینا چطور زندگی کنه ؟ به نظرتون بره گدایی کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۱۴:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
امسال حقوق سربازان را از سیصد تومن به یک میلیون و دویست افزایش دادن و مصوب شده سال آینده به سه میلیون و نیم افزایش بدهند تو را بخدا قسم مددجوها را حمایت کنید و مستمری را حداقل ۴برابر کنید خانوادها کمتر از مردان میدان نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اگر بخشنامه رایگان شدن اب و برق و گاز به ادارت مربوطه ابلاغ شده دیگه نباید قبضی برای مددجویان ارسال بشه از طریق اس ام اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مستمری یک ماهه مددجویان بهزیستی برابر با قیمت خرید سه کیلو و نیم برنج ایرانی هست
با این وضعیت یا باید مستمری مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود افزایش دهند یا باید یه سری امتیازات اب و برق و گاز و درمان رایگان در اختیارشان قرار دهند
عدالت بین اقشار جامعه اجرا بشه فقط در حد حرف نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عدالت اینه که چون تو نمیتونی کار کنی مفت بخوری؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
من که ماهی ۳۵۰ مستمری میگیریم و ماهی۷۰۰ هزار تومن پول کاردرمانی میدم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
درود وقتی گاز اب مشترک باشد در اپارتمان نشینی باید چیکار کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۶:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
قبوض مشاء و مشترک در یک آپارتمان شامل طرح رایگان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
من یه زن بی سرپرست مددجوی بهزیستی هستم قبلا فرش می بافتم ارتروز گردن گرفتم دوتا از مهره های کمرم را عمل کردند الان زمینگیر شدم منبع درامدی هم ندارم جز همین مستمری ماهانه ۳۵۰ هزار تومنی
من چطور قبض اب و برق و گاز پرداخت کنم با این شرایط ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
طبق قانون باید مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باید یک سوم قانون کار باید باشه ... ولی تا حالا هیچ دولتی بهش عمل نکرده در ایران فعلی ‌‌. الان ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری مددجویان شده در سال ۱۴۰۰ اون هم بعد از این همه سال ..
Iran (Islamic Republic of)
آریامهر
۰۹:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
پس سودپول نفت که قراربودبیادتوجیب مردم کجاداره میره حتمازده جاده خاکی یامسیروگم کرده ای دادای بیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
الان مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه ..بنده خداها با بدبختی زندگی میکنند ولی فریاد رسی ندارند فقط وضع زندگی رییس بهزیستی خوبه نه مددجوهاش که یه عده معلول بدبختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
واقعا جالب هست هر سال رییس بهزیستی در رسانه ها از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی میحرفه
ولی مردم نمی فهمند مستمری مددجویان مگه چقدره ؟ ۳۵۰ هزار تومن در ماه ۲۰ درصد افزایش میشه ۴۵۰ هزار تومن در ماه ..
خجالت بکشند واقعا این مبلغ الان قدرت خریدی نداره .که قبض اب و برق و گاز هم باهاش پرداخت کنند
Iran (Islamic Republic of)
علینژاد
۰۹:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
یه مدجوی کمیته امداد و بهزیستی الان در سال ۱۴۰۰ در ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری داره ...ایا اون کارمند یا یازنشسته ای که معلولیت نداره ماهی ۶ یا ۷ میلیون حقوق داره با مددجوی بهزیستی یکی هست ؟!
دولت باید به قشر ضعیف بیشتر برسه .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
تمامی مددجویان بهزیستی معلولیت ندارند خیلی هاشون زنان جوان مطلقه هستند که توانایی کار کردن دارند. کارمندان دارن کار میکنند باید از کسی که کار نمیکنه رفاه بیشتری داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
چون مددجویی باید مفت بخوری؟؟؟ بورو کار کن، مستخدم شو سرایدار شو، دست فروشی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
مریم خانم وقتی از چیزی خبر نداری درباره اش لطفا نظری نده ....اون ها زن سرپرست خانواده هستند یعنی شرایط ویژه ای دارند سرپرستی چند بچه را دارند که پدر بالای سرشون نیست ...زنان سرپرست خانواده زندگی به مراتب سختی دارند کرونا بیشترین ضربه را به زندگی این زنان زده .چون اکثرا پرستاری سالمند میکردند ولی با امدن کرونا بیکار شدند به علت بیماری کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مریم خانم ..من یه زن سرپرست خانواده هستم .‌.قبلا فرش می بافتم دوتا از مهره های کمرم را عمل کردند الان به سختی راه می روم مستاجر هم هستم به نظرت من چکار کنم الان‌؟ گدایی کنم‌ ؟ یا دزدی ؟ ...مستمری من هم ماهی ۳۵۰ هزار تومنه ...بیا شرایط زندگی منو ببین متاسف میشی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا سلیمانی
۲۰:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
مریم خانم‌.....من زن سرپرست خانواده ام دخترم معلوله نیاز به پرستاری ۲۴ ساعته داره چون نیاز به پوشک داره ...پول ندارم پرستار بگیرم براش .‌..یه مدت کنار خیابان دستفروشی میکردم وقتی به خانه برمیگشتم دخترم را می دیدم که حالش بد شده ....شما شرایط منو داشته باش بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
واقعا برای یه عده مردم متاسفم که خودشون را با معلول بهزیستی که ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری داره مقایسه میکنند. ...ولی خودشون را با اونهایی که میلیاردی میدزدند مقایسه نمیکنند. ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
این که بهش نمی گن رایگان میشه شامل تخفیف اون هم اگه کم مصرف باشن یعنی اگه در ماه فقط ۲۰ لیتر آب مصرف کنند رایگان میشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مددجویان بهزیستی با مستمری ۳۵۰ هزار تومنی قدرت پرداخت قبض اب و برق و گاز را ندارند فشار میارند به قشر فقیر و معلول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
خیلی از مددجوها هم ماشین دارند هم کار دارند هم در روستاها زمین کشاورزی دارند هم زن و بچه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
شما با ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری میتونی ۴ تا ماشین بخری ؟ اخه چرا حرف غیر منطقی میزنی ؟ !
مددجویان امداد و‌بهزیستی از جایی حقوق و بیمه ندارند جز مستمری ناچیز ۳۵۰ هزار تومنی
چون موقع تشکیل پرونده در بهزیستی از بیمه باید نامه بیاورند که حقوقی اونجا ندارند اکثر مددجویان بهزیستی معلول هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
واقعا برات متاسفم
برو شرایط زندگی معلول بهزیستی را از نزدیک ببین شاید متاسف شدی اگر وجدان بیدار داشته باشی ..روی ویلچر باشی این حرف را نمی زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام خوبی بلد نیستی حرف بزنی اگه داره مال پدرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
ذهن بعضی ها مریضه توی این کشور معلولین دنیای مشکلات دارن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
الگوی پنجاه درصد مصرف که هرکسی رعایت کنه کم مصرف حساب میشه و‌رایگان میاد برای ادم عادی هم
پس بیخود طرح نزارید یا کلا براشون رایگان کنین اینقدرم منت سرشون نزارید با ماهی ۳۵۰ تومان کمک هزینه دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مستمری ۳۵۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی بایدهم هزینه اب و برق و گاز را براشون رایگان کنند البته اگر عدالتی باشه دولت باید از قشر ضعیف معلول و نیازمند حمایت کنه
Netherlands
ناشناس
۰۳:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
نباید رایگان کنند فقط باید یک بودجه ماهانه بهشون بدن اگه بیشتر از حد مصرف کردن از جیب بدن
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۰۹:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
شما از درد و رنج یک معلول بهزیستی خبر نداری چون خودت معلول نیستی ..اول باید معلول باشی ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری بهت بهزیستی بدهد با این مبلع زندگی کنی بعد نظر بدهی
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۰۹:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
از جیب مردم ..اونهایی که میلیاردی میدزدند و حقوق نجومی دارند می دزدند نه قشر فقیر و معلول بهزیستی
فکر میکنی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فوق اش ماهی چقدره ؟ ماهی ۳۵۰ هزار تومن ..الان مبلغی نیست با این گرانی ..شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
طاهری اندانی
۰۲:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
بخدا قسم همین امروز اخطار قطع گاز برای یک نفر که تحت پوشش کمیته امداد است اومد مأمور اداره گاز تهدید به قطع گاز تا فردا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
همش دروغ میگند ..وعده میدهند ‌..ولی عمل نمیکنند
رییس بهزیستی هر سال از افزایش چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی در رسانه هت می حرفه مردم ساده هم باور میکنند نمی فهمند ۱۰۰ هزار تومن در سال به مستمری ۲۰۰ هزار تومنی اسمشو گذاشتند افزایش مستمری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام این شرایط برای مددجویانی که مستاجر هستند هم قابل اجراست یا حتما باید مکان مال خودشون باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدپورناصرانی ازرشت
۰۰:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
ببخشید آیا برای مسترها فکری شد این ابلاغ شامل حال مسترها میشه یا خیر متشکر میشم راهنمایی فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
از جیب مردم میگیرن میدن به فقرا...چه رایگانی چه کشکی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
کدوم جیب مردم ؟ دولت باید از قشر ضعیف و فقیر و‌معلول بهزیستی حمایت کنه در کشورهای دیگه دولت به فقرا در حد زندگی متوسط گمک میکنه
ایران کشور ثروتمندی هست .‌چرا باید مستمری یک معلول ماهی ۳۵۰ هزار تومن باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۰۹:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
به فقرا و‌معلولین چیزی نمیدهند ..مستمری شون خیلی ناچیز هست ...اونهایی که‌حقوق نجومی دارند شامل بهزیستی و امداد که مستمری ۳۵۰ هزار تومنی دارند نمیشند خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
جای بسی تاسف است که با وجود گذشت ۱۱ ماه از سال هنوز مصوبه به ادرات کل استانها ابلاغ نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
اگه میگفتند گرون شده 24 ساعت نمیشد تا کل کشور خبرش میرفت و سریع میبردن بالا که گرون کردن ولی ارزون میشه کسی نمیشنوه و یه سال طول میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
چون قشر ضعیف و محروم مددجویان بهزیستی همیشه حقشون پایمال شده .‌.نه مستمری شون کفاف زندگیشون را میده نه هزینه های درمان
الان مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه اون‌ هم در سال ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
صغرا
۲۳:۲۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام.پدر من غیرمستمر بهزیستی هست یعنی حقوق نمیگیره فقط دفترچه درمانی داره ایا تحت پوشش اب و برق و گاز رایگان میشه؟لطفا راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
مستمری مددجویان بهزیستی همش ماهی ۳۵۰ هزار تومنه مبلغی نیست
در ضمن نه فقط مستمری بگیران بهزیستی را شامل میشه بفیه مددجویان بهزیستی را در نوبت بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
آب و برق و اتوبوس که قرار بود کلا" برای همه رایگان رایگان بشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
50درصد الگوی مصرف یعنی چی؟ یعنی الگوی مصرف هرچقدر باشه مددجو باید نصف اون مصرف کنه تا رایگان بشه؟والا قبض برق من نزدیک به الگو بوده 20تومن اومده یعنی من باید تو خاموشی بشینم تا قبضم رایگان باشه؟درکل انگار روی همون 10هزار تومان حساب کردن دستشون درد نکنه واقعا خیلی کمک میکنن اینهمه هم خبر منتشر میکنن مردم فکر میکنن مددجو دیگه عشق و حال میکنه قبض رایگان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
الان مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه ...ایا خودشون میتونند با این میلغ زندگی کنند ؟ که هزینه اب و برق و گاز هم پرداخت کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام .
بهزیستی هیچ چی نمیده فقط ماهی ۳۵۰ هزار تومن. مستمری که کفاف نان خالی را هم نمیده
ایران کشوری ثزوتمند هست ..حق محرومین و‌معلولین این‌نیست ..عدالت این نیست که کارمند ده میلیون حقوق بگیره مددجوی بهزیستی همش ۳۵۰ هزار تومن در ماه !
Iran (Islamic Republic of)
معلول اعصاب شدید مزمن
۲۲:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
۴۳سال پیش میبایست قبض آب وبرق و گازرا رایگان میکردید تا حالا فقیر نداشته باشیم و این حق ما بوده که از ما گرفته بودید و پولش را توجیب آقازاده ها میکردید حرام باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام‌
اگر بخشنامه رایگان شدن‌ اب و برق و گاز به ادارت مذکور ابلاغ شده پس چرا عملی نشده هنوز ؟ چه وقت عملی میشود ؟ هنوز قبض گاز و اب و برق اس ام اش به گوشی مددجویان بهزیستی میاد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام
اگر امار مددجویان بهزیستی به شرکت اب و برق و گاز اعلام شده پس چرا اس ام اس قبوض گاز هنوز به گوشی مددجویان بهزیستی میاد ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
خداخیرتان دهدتشکربزرگترین عیدی شماهابه ماسپاسگزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
مسئولین چرت و پرت میگن یک سوم الگوی مصرف یعنی چی ؟یعنی کسانی که تحت پوشش هستن حموم نرن اب نخورن برای دسشویی از اب استفاده نکنن ؟در واقع اصلا اب و برق و گاز رایگان وجود نداره فقط برای خودشون تبلیغات میکنن من یه شعله کم مصرف دارم پکیج هم برق مصرف میکنه وروی درجه ۴۵ هست یه یخچال بازم پول برقم الگوی مصرف نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
گناه زحمتکشان .درهمه عرصه ها که شبانه روز زحمت کشیدند تا رفاه نسبی حاصل کنند چیست که ناوان بی مسوولیت ومصرفی عده ای را پس دهند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
دارن منت سره معلولا میزارن این اب برقو گاز حتی تلفن حق مردم مظلوم ایرانه 43 سال ما پول قبض دادیم حالا شما بیایید 40 سال پول از این مردم مظلوم نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
معلول بیچاره ماهی ۳۵۰ هزار تومن از بهزیستی مستمری میگیره ..کدام رفاه ؟ کدام امکانات ؟
در کشورهای دیگه به معلولین و قشر ضعیف امکانات ویژه دولت میده در ایران هیچ چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
راهنمایی کنید ما چه جوری باید مددجو بشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمالک شه نوازی
۲۱:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام جانبازان شیمیایی چهل پنج درصد عمر جوانی در جبهه سپری کردند و برای وطن خون دادند چرا پول برق گاز تلفن رایگان نیست کمیته امداد بهزیستی چکار کرده ریگان شدند لطفاً فکر ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۹:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
جانباز حقوق چند میلیون تومنی داره ..معلول بهزیستی نیازمند مستمری ۳۵۰ هزار تومنی ..فرق اش این هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
کاری نداره حقوق مزایای جانباز را با معلول بهزیستی که ماهی ۳۵۰ هزار تومن مستمری داره یکی کنند بعدش عدالت برقرار بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۰:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام حقوق و مزایای جانبازان ایا با مستمری معلول بهزیستی که ماهی ۳۵۰ هزار تومن هست یکی هست ؟ اگر یکی هست حرفی نیست
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۰:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام‌
اقای محترم ..معلول بهزیستی که خودش نخواسته معلول به دنیا بیاد یا معلولیت داشته باشه ....شما جانبازان حقوق چند میلیون تومنی دارید ولی مستمری معلول بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومنه در سال ۱۴۰۰
شما با این مبلغ میتونی الان زندگی کنی ؟ اگه میتونی باز حرفی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
ببخشید جانبازان کار بزرگی کردن ولی خوب دولتمردان ماهانه پول زیادی بهشون میده خدمات درمانیشونم که جداست حمایت شغلی از خودشونو خانوادشون میکنه تو تمام کارها دولت پشتشون صرف اینکه برامون جنگیدن دیگه چیکار باید بکنن؟؟؟ اونوقت شما به معلولین و بی سرپرستای بدبخت که تقریبا هیچ حمایتی نمیشن گیر میدین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بتا
۰۱:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
داری ماهی خدا تومن میگیری باز چشمت دنبال چهار ریال پولی که به مددجوی بهزیستی و کمیته امداد میدن شماره کارت بده تا هر ماه پولی که میگیرم بهت بدم شاید ارام بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
"قبض مددجویانی که میزان مصرف ۵۰ درصد زیر الگوی مصرف منطقه داشته باشند، رایگان خواهد شد" ؟؟ واقعاً مردم را دست انداختید؟
Iran (Islamic Republic of)
غفور
۲۱:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب، راستش ما آخر متوجه نشدیم که ما مددجویان باید برای استفاده از برق و گاز رایگان چکار کنیم به امداد مراجعه کنیم یا کافی نت یا ادارات برق و گاز و آب
Iran (Islamic Republic of)
محید
۲۱:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
کلا رایگان کنید دیگه زیر الگوی مصرف یعنی چی افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خیلی وضع بدی دارند چجوری قبض پرداخت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
ولی دولت باید قشر نیازمند وفقیر و معلول بهزیستی را بیشتر حمایت کنه ....یه عده که حقوق چند میلیون تومنی دارند با مددجوی بهزیستی معلول که مستمری ماهانه ۳۵۰ هزار تومنی داره یکی نیست ..عدالت و توزیع امکانات باید برقرار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام ایا این تعرفه به مددجویان مستاجر هم میخوره یا فقط کسانی که خانه از خودشون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام ایا این تعرفه به مددجویان مستاجر هم میخوره یا فقط کسانی که خانه از خودشون هست
Iran (Islamic Republic of)
یک بنده خدا
۲۰:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
به جای این کارا حقوق ماهیانه مددجویان بهزیستی و همچنین کمیته امداد رو به حداقل حقوق کارگری افزایش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
طبق قانون مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باید یک سوم قانون کار باشه ولی هیچ دولتی بهش عمل نکرده
Iran (Islamic Republic of)
عای
۱۹:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
با سلام و خدا قوت
از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار داریم این مطالب رو منتشر کنند
به عنوان یکی از خدمت گذاران نیازمندان در کمیته امداد و شاغل در ادارات اجرایی امداد، به نحوه اجرای این قانون نقد داریم.
کمیته امداد از ابتدای آذر طرح جدیدی به عنوان امداد هوشمند اجرا نموده که یکی از مقدمات آن بازدید میدانی و سرکشی از منازل تمامی مددجویان در سرتاسر کشور توسط مددکاران می باشد. این موضوع که در اجرا بسیار مشکل بود انجام شد و اطلاعات مددجویان بصورت تک به تک بروزرسانی گردید. شخصا شاهد حضور و تلاش بی وقفه کارکنان کمیته امداد در طول ۲ ماه و تا پاسی از شب بودم.
بعد از گذشت کمتر از یک ماه طرح فراگیر ملی ثبت انشعابات مددجویان اعلام شده و فرصت ۱۰ روزه یا ۲هفته ای مشخص شده است.
سوال اینجاست وقتی ۳سال است به کمیته امداد علی رغم بازنشستگی و خروج تعداد زیادی نیرو از امداد، مجوز بکار گیری هیچ نیروی جدیدی را نمی‌دهند، آیا این منصفانه است که تا این حد این نیروها که فقط با درد و رنج مردم مستمند روبرو هستند، تا این حد تحت فشار باشند؟
چرا یک فرصت منطقی به این طرح داده نمی شود؟
چنانچه این روند فرسایشی برای نیروی انسانی کمیته امداد پیش برود، قطعا خود این نیروها با انواع مشکلات جسمی و روانی مواجه خواهند شد.
امید است با همکاری باشگاه محترم خبرنگاران جوان، گام مثبتی در این زمینه ب داشته شود
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۹:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
زودتر این طرحو اجرا کنین و تموم کنین قضیرو .هی وعده دادنو امروز فردا کردن کار خوبی نیست . این از کارای واجبه نیاز به گفتن نیست . لطفا سریعا پیگیری کنید . اجرکم عند الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
دلت خوش کن کدوم یکی ازحرفایی که زدن عملی کردن که این دومیش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام
واقعا دیگه با ماهی ۳۵۰ هزار تومن چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی در استانه فلاکت و فقر رفتند ایا میشه با این مبلغ زندگی کرد؟ !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
میزان مصرفی که تعیین کرده اند اونقدر پایین است که عملا هیچکس را شامل نمی شود و اینگونه طرحها بیشتر از حمایت برای نمایش و شو بوده و هست و عملا دردی از محرومان و بخصوص معلولین شدید درمان نکرده و نخواهد کرد، اگر میخواهید حمایت کنید ماده۲۷ قانون حمایت از معلولین را اجرا نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام معلول حرکتی که نیاز به پوشک و شستشوی زیاد داره چطور الگوی مصرف اب و گاز را رعایت کنه ..مددجوی بهزیستی واقعا مظلوم واقع شده مستمری اش هم کفاف پوشک را نمیده چه برسه به هزینه قبض اب و برق و گازشون
آخرین اخبار