سرپرست فوتبال پاس همدان:

حدود ۳۰ درصد بدهی‌های تیم پاس تسویه شد

بیش از ۳۰ درصد بدهی‌های مالی تیم فوتبال پاس براساس پرونده‌های موجود در کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت و تسویه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرپرست تیم فوتبال پاس گفت: بر اساس برنامه ریزی مناسب و موثر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، حجم وسیعی از بدهی‌های مالی تیم پاس که مربوط به شاکیان دارای پرونده در فدراسیون فوتبال هستند، پرداخت و تسویه شده است.

او گفت: تیم پاس در حال حاضر مشکلی برای جذب بازیکن جدید ندارد و امیدواریم تا روز شنبه مجوز‌های لازم از سوی سازمان لیگ در این خصوص صادر شود.

آرتیمانی گفت: تسویه حساب طلبکاران یکی از سیاست‌های اصلی هیات مدیره باشگاه پاس است که این امر منجر به بهبود شرایط و تقویت تیم برای ادامه کار خواهد شد.

او گفت: با تصمیم سرمربی، تغییرات در کادر فنی و بازیکنان برای تقویت تیم در حال انجام است تا تیم حضوری موفق در رقابت‌های نیم فصل دوم لیک ۲ فوتبال داشته باشد.

سرپرست تیم پاس گفت: ساختار منسجم در راس باشگاه شکل گرفته است، شرایط خوبی را در باشگاه شاهد هستیم و به زودی ارکان اجرایی پاس نیز مشخص خواهند شد.

آرتیمانی گفت: اردوی تیم پاس در تهران در حال برگزاری است، این اردوی هفت روزه در راستای آماده‌سازی تیم و برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی برپا شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د

برچسب ها: فوتبال پاس ، بدهی تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.