مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کردستان مطرح کرد؛

آموزش و استعدادیابی؛محور کار باشگاه خبرنگاران جوان

در سال جاری باشگاه خبرنگاران جوان کردستان با برگزاری سه دوره آموزشی با محوریت استعدادیابی جوانان و پرورش آنان رکورد قابل توجهی در برگزاری این دوره ها ثبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - محدثه جعفری گفت: طبق روال گذشته  و در سال های گذشته سالانه یک دوره آموزشی در باشگاه خبرنگاران برگزار می‌شد که آن هم در سال ٩٩ به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل گردید.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کردستان گفت: پس از انجام تدابیر لازم، با اختصاص مکان مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی از سر گرفته شد.

او با بیان این که پرورش نیرو های مستعد و جوان و کشف استعدادهایی با محوریت رسانه از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است،گفت: این کلاس‌ها در چهار رشته گویندگی، خبرنگاری، تدوین و تصویربرداری برگزار می‌گردد.

جعفری می گوید:در طول این سالیان  برای اولین بار در استان در  یکسال سه دوره برگزار شده که در کشور نیز  یک رکورد محسوب می شود.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کردستان گفت: در این سه دوره بیش از ٢٠٠ نفر در کلاس ها توسط اساتید مجرب در استان آموزش دیده اند و گواهی پایان دوره دریافت کرده اند.

او گفت: کسب این موفقیت‌ها و اثرگذاری رسانه‌ای با حمایت دکتر عبدالملکی مدیرکل محترم و دکتر مدنی معاون محترم خبر صداوسیمای مرکز کردستان محقق شد.

سومین دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران هم اکنون در حال برگزاری است و کلاس پیشرفته این دوره ها نیز سال آینده برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره های آموزشی؛ محور

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.