میخائیل اولیانوف: در دیدار با هیئت اسرائیلی درباره برنامه هسته‌ای ایران صحبت نشد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی اعلام کرد که در دیدار روز گذشته خود با هیئت اسرائیلی درباره مذاکرات وین صحبت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی وین گفت: «مذاکرات وین در پایان فوریه ممکن است به پایان برسد. ما با این حال به زمان بیشتری، اما نه زیاد طولانی نیاز داریم.»

اولیانوف در مصاحبه با شبکه العربی، ضمن تکذیب ادعا‌های رسانه‌های رژیم صهیویستی مبنی بر گفتگوی اولیانوف با هیئت اسرائیلی درباره مذکرات هسته‌ای ایران، اعلام کرد که او در دیدارش با هیئت رژیم صهیونیستی به مسئله هسته‌ای ایران و مذاکرات وین نپرداخته است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که میخائیل اولیانوف، روز سه شنبه در توییتر خود از دیدار با هیأتی که از سوی رژیم صهیونیستی در وین خبر داد و اعلام کرد: «همکاران اسرائیلی اعزامی و از نمایندگی دائم آن‌ها در وین امروز با ما دیدار کردند. ما در مورد موضوعات مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با یکدیگر صحبت کردیم.»

هم اکنون هشتمین دور مذاکرات وین برای احیای توافق برجام پس از وقفه‌ای کوتاه در حال انجام است. در این مذاکرات واشنگتن به طور غیر مستقیم حضور دارد. دور هفتم مذاکرات، در ماه نوامبر پس از وقفه‌ای چند ماهه، با روی کار آمدن دولت رئیسی در ایران  از سرگرفته شد. مقامات ایرانی در این گفتگو‌ها بر لغو کامل تحریم‌ها متمرکز هستند و ضرب الاجل های غرب را فضاسازی برای دست کشیدن از پیشنهادات قانونی خود که بر اساس مفاد برجام است، عنوان می کنند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
دروغ می گوید؛ تمام مشکلات ما زیر سر این چاخانوف گستاخ و بی شرم است.
او دستش با کودک کشان صهیونیست در یک کاسه است.
آخرین اخبار