ارسال احضاریه به برخی نزدیکان ترامپ برای ارائه مدارک در مورد حمله به ساختمان کنگره

کمیته تحقیقات کنگره اعلام کرد به دو نفر از نزدیکان و همدستان ترامپ پیرامون آشوب‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ احضاریه ارسال کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- کمیته تحقیقات کنگره در آخرین گزارش خود اعلام کرد: برای مایکل رومن و گری کایکل، به ترتیب رییس و معاون رییس کمیته انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ به منظور ارائه شواهد و مدارک کافی در دادگاه در مورد حمله به ساختمان کنگره احضاریه‌های رسمی ارسال کرده است.

به گفته خبرگزاری رویترز، همچنین این کمیته به چهار نفر از مقامات ایالت‌هایی که جو بایدن دونالد ترامپ را در انتخابات سال ۲۰۲۰ در آن‌ها شکست داد احضاریه ارسال کرده از آن جمله می‌توان به داگلاس ماستریانو، سناتور ایالتی پنسیلوانیا، لورا کاکس، عضو سابق مجلس نمایندگان میشیگان و رییس حزب جمهوری خواهان ایالت، مارک فینچم، سناتور ایالت آریزونا، و کلی وارد، سناتور سابق ایالت آریزونا و رییس حزب جمهوری خواهان در این ایالت اشاره کرد. 

بنی تامپسون در بیانیه‌ای در مورد این احضاریه‌ها گفت: کمیته تحقیقات به دنبال اطلاعاتی در مورد افرادیست که در ضمن انتخابات ۲۰۲۰ و پس از اعلام رسمی نتایج به دنبال تغییر نتایج نهایی این رای گیری بوده اند.

گفتنی است پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، وی با اعلام وقوع تقلب در انتخابات و تحریک طرفدارانش، منجر به حمله آنها به ساختمان کنگره شد. در این حمله پنج تن از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند. پس از این اتفاق کنگره اقدام به تشکیل یک کمیته تحقیقات برای روشن شدن زوایای این حادثه کرده است که تاکنون برای بسیاری از نزدیکان ترامپ شامل دختر و پسرانش احضاریه صادر شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
این مهم تر بود یا حمله به برج های دو قلو در 11 سپتامبر ، این مهمتر بود یا حمله و کشتار کودکان در هزاران کیلومتر دورتر و جنگ های بیست ساله ؟
آخرین اخبار