یکه تازی امیکرون، مدارس خراسان رضوی همچنان تعطیل هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تمدید یک هفته ای تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - قاسمعلی خدابنده گفت: تعطیلی آموزش حضوری مدارس شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان که از ۱۳ بهمن مدت ۲ هفته اعلام شده بود یک هفته دیگر تمدید شد. 

با توجه به افزایش ابتلا به سویه امیکرون، تعطیلی آموزش حضوری در تمامی مدارس و مهد‌های کودک شهرستان‌ها و مناطقی از استان که از نظر گسترش کرونا دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند از جمله مشهد یک هفته دیگر تمدید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همچنین در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد دروس کارگاهی در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به شرط دریافت دستکم ۲ دز واکسن توسط هنرجویان، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت حضور حداکثر ۱۵ نفر در کارگاه و همچنین عدم حضور هنرجو درصورت داشتن علائم بیماری، در تمامی رنگ‌بندی‌ها به صورت حضوری باشد.

او گفت: در سایر شهرها، چنانچه تغییری در وضعیت رنگ‌بندی انجام شود روسای ادارات آموزش و پرورش با هماهنگی فرمانداران به عنوان روسای شورا‌های آموزش و پرورش و ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص تغییر وضعیت برگزاری کلاس‌های درسی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهند نمود.

خدابنده گفت: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، حضور نیرو‌های اجرایی در هر مدرسه با تشخیص مدیر آن مرکز آموزشی و در جهت فراهم نمودن شرایط مناسب برای پاسخگویی به اولیای دانش آموزان و رصد فعالیت‌های غیر حضوری آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار