گاز به شهر خرانق رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با تلاش مضاعف مجموعه گاز استان یزد و وعده مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به شهر خرانق محقق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - اکبر میدانشاهی گفت: در سفر ریاست محترم جمهور در آذر ماه سال جاری و حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به عنوان نماینده عالی دولت در بخش خرانق، مشکل گازرسانی به این شهر و روستا‌های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.


او گفت: با دستور ویژه معاون وزیر نفت برای پیگیری موضوع، عملیات اجرایی این پروژه علیرغم مشکلات زیاد و با همت همکاران شرکت گاز استان با شتاب و سرعت بیشتری ادامه یافت و علاوه بر شهر خرانق سه روستای هامانه، مزرعه آقا و سنجد را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

میدانشاهی گفت: مجید چگنی، معاون وزیر نفت در بازدید از بخش خرانق به دیدار چهره به چهره با مردم و استماع نظرات آنان پرداخته و ضمن بیان مسئله گازرسانی به عنوان یکی از اهداف اصلی این سفر، به بیان نقش گاز طبیعی در رفاه و آرامش اجتماعی پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: بهره مندی از گاز طبیعی به عنوان یک دغدغه در بین مردم مناطق فاقد گاز در سطح استان مطرح بوده است.

او گفت: با توجه به تأکید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و رایزنی‌های صورت پذیرفته با مقام عالی وزارت نفت به منظور اخذ مجوز‌های قانونی لازم، سرانه گازرسانی به ازای هر خانوار با افزایش چشمگیری روبرو شده و موجب تهسیل در گازرسانی به مناطق محروم شده است.

میدانشاهی گفت: در شرکت گاز استان یزد با بهره گیری از دستورالعمل‌های ابلاغی به دنبال گازرسانی به مابقی مناطق فاقد گاز هستیم و امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره مندی ۱۰۰ درصدی استان از این نعمت خدادادی باشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.