تاکید کمیته‌های مقاومت فلسطین بر ادامه مقابله با صهیونیست‌ها

کمیته‌های مقاومت در فلسطین اعلام کردند که جنایات صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان، هرگز شعله مقاومت را خاموش نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش پایگاه خبری العهد، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند جنایات صهیونیست‌ها و شهرک نشینان هرگز نخواهد توانست شعله مقاومت را که در قدس و کرانه باختری رود اردن فروزان شده است، خاموش کند.

در این بیانیه آمده است ما عملیات زیرگیری صهیونیست‌ها با استفاده از خودرو و همچنین حمله با سلاح سرد فلسطینیان به صهیونیست‌ها را امری مبارک می‌دانیم و آن را واکنشی به پایمال شدن خون و حقوق فلسطینیان از سوی صهیونیست‌ها می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است عملیات فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها (شامل زیرگرفتن با خودرو، حمله با سلاح سرد و با سلاح گرم) در قدس و کرانه باختری رود اردن، دلیلی بر افزایش عملیات جهادی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

پیش از این نیز سخنگوی جنبش حماس در شهر اشغالی قدس در واکنش به حملات شب گذشته نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به محله شیخ جراح، یورش شهرک نشینان صهیونیست به سرکردگی «بن غفیر» نماینده کنست رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطینی محله شیخ جراح قدس اشغالی را تجاوز آشکار و بازی با آتش در قدس دانسته بود.

در جریان این حملات، نیرو‌های نظامی صهیونیست اقدام به استفاده از گلوله‌های پلاستیکی، نارنجک‌های صوتی و گاز اشک‌آور کردند که باعث زخمی شدن چندین تن از معترضان فلسطینی شده است.

محله شیخ جراح این روز‌ها به نمادی از بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه‌شان تبدیل شده است. این منطقه به همراه بقیه بخش‌های بیت‌المقدس شرقی در سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد. حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان در اراضی اشغالی متوقف نمی‌شود. در جریان اشغالگری صهیونیست‌ها، فلسطینیان در شهر‌های مختلف از جمله الخلیل، نابلس و منطقه باب‌الزاویه دست به اعتراض زده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار