تجلیل از موسسه‌های خیریه برتر فارس

در مراسمی با حضور استاندار فارس از مدیران ۱۰ موسسه خیریه برتر استان فارس قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمدهادی ایمانیه گفت: توفیق اقدام به کار خیر شامل همه افراد توانمند و دارای موفقیت مالی مناسب نمی‌شود و خیران عزیز باید از بابت این موهبت که از سوی خداوند نصیب آن‌ها شده سپاسگزار باشند.

استاندار فارس ضمن ابراز خرسندی از اینکه تعدادی از سازمان‌های خیریه مردم نهاد در استان به سامانه یکپارچه موسسات خیریه پیوسته و در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: این اقدام در پیشبرد اهداف موسسات خیریه و رفع مشکلات گامی موثر خواهد بود.

به گفته او؛ بی تردید مهمترین اقدام خیر برای افرادی که به کمک نیاز دارند توانمندسازی آن‌ها است.

ایمانیه، از مسئولان موسسه‌های خیریه خواست در مواردی که این امکان وجود دارد، به اصلاح آموختن ماهیگیری را در اولویت قرار دهند؛ چرا که نتیجه این روش همه زندگی افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

استاندار فارس می‌گوید: برنامه ریزی برای فاصله گرفتن از وابستگی مددجویان و رفتن به سمت توانمندسازی و مشارکت آن‌ها اقدامات خیر را بسیار موثر‌تر می‌کند و مشارکت سبب ایجاد همکاری و هم افزایی بیشتر و نتیجه بهتر خواهد شد.

موسسات خیریه زیر مجموعه‌ مراکز نیکوکاری فارس در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان در زمینه‌های تهیه‌ مسکن، جهیزیه، بسته‌های معیشتی، درمان بیماران نیازمند و تحصیل دانش آموزان کمک کرده اند که این میزان نسبت به پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار