خودرو‌های اسپرت استون مارتین برای سال ۲۰۲۳ تغییرات می‌کنند

استون مارتین اعلام کرد که Vantage، DB۱۱ و DBS با استایل جدید، تغییرات مکانیکی و سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن بازنگری خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  استون مارتین از ماشین مسابقه‌ای جدید خود AMR۲۲ برای فصل آینده فرمول یک رونمایی کرد. 

طبق گزارش‌ها، لارنس استرول، رئیس هیئت مدیره این کارخانه خودروسازی گفته است که تغییرات Vantage، DB۱۱ و DBS برای مدل سال ۲۰۲۳ به قدری گسترده است که مانند خودرو‌های کاملاً جدید خواهند بود.

به طور قابل توجهی، استون مارتین سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر مرسدس بنز را برای نمایشگر‌های لمسی مدرن‌تر کنار خواهد گذاشت.   به نظر می‌رسد که سیستم اطلاعات سرگرمی استون مارتین به روز شده بر اساس سیستم جدیدتر MBUX خواهد بود، استرول تاکید می‌کند که استون مارتین رابط خود را از پلتفرم مرسدس با  متمایز خواهد کرد.

به‌روزرسانی‌ خودرو‌های اسپرت موتور جلو شامل بازبینی‌هایی در سیستم تعلیق، موتور‌ها و گیربکس‌ها نیز می‌شود. استرول تایید کرد که DBS ۵.۲ لیتری V-۱۲ خود را حفظ خواهد کرد. موتور ۴.۰ لیتری V-۸ موجود در Vantage و DB۱۱ احتمالاً آخرین فناوری AMG را دریافت خواهد کرد. Vantage و DB۱۱ فعلی می‌توانند تا ۵۲۸ اسب بخار قدرت تولید کنند، اما نسخه جدیدتر از همان موتور موجود در مرسدس-AMG SL۶۳ که اخیراً معرفی شده است، استفاده  خواهد کرد.

 استرول می‌گوید خودروهای جدید هیچ شباهتی به خودرو‌های فعلی ندارند.

خودرو‌های اسپرت به روز شده باید تا پایان سال معرفی می شوند و این حرکت بخشی از تلاش برای فروش ۴ هزار خودروی اسپرت موتور جلو در سال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار