قدردانی مسئولان استان سمنان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان در پیام مشترکی از مردم استان سمنان برای حضور در راهپیمایی خودرویی در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ قدردانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

«والفجر»، سوگندِ همیشه برپا و برجای خداوند است، که نوید بخشِ پگاهِ روشنِ پیروزی، در افقِ جهادِ امت هاست و «بهمن»، ماه شوریدگان دلداده‌ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیرِ جماران، خود را به خطِّ خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن رویاندند.

آری، «دهه‌ی فجر»، میقات یاران امام راحل (ره) است که پیش پای آمدنش، فرشی از بشریت گستردند و «مهرآباد» تا «بهشت زهرا» را از حضور خویش آکندند.

دهه‌ی فجر، کلید گشاینده‌ی در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد و میثاق دوباره و همواره‌ی ما شد با خون شهیدان و خطّ رهبری و ولایت

در یوم الله خوش پیروزی، همه به پشت گرمی قلب‌های خالص یاران، زندگی را در ایثار خلاصه کردیم و چه زیباست با هم بودنمان! و نظاره‌ی عاشقان و دلدادگانی که با پرچم گلرنگ ایران، دوباره همچون بهمن۵۷ به خیابان‌ها آمده و عظمت اسلامی میهنمان را به تماشا گذاشتند؛ و اینک در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ پس از ۴۳ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب، بر خود می‌بالیم و مباهات می‌نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمند‌تر از گذشته و درخشنده‌تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت‌های رنج کشیده‌ی جهان را روشن ساخته است.

اگر چه سایه‌ی شوم ویروس کرونا، برای دومین سال پیاپی، جشن فجر امسال را نیز متفاوت‌تر از سال‌های پیشین جلوه گر ساخت، اما بی تردید حضور درخشان و مهر آفرین شما مردم رشید و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی خودرویی و ماشینی این روز بیاد ماندنی، جلوه‌هایی تماشایی و جذاب از اعتماد و همراهی تمامی هم وطنان عزیزمان با این رویداد تاریخی بزرگ ملت ایران خلق نمود و بار دیگر اتحاد و همدلی این ملت قهرمان را به رخ دنیا کشید و ثابت نمود که " برآن عهد که بستیم، هستیم".

بی شک این حضور پرشور بار سنگین مسئولیت را روی دوش ایشان سنگین‌تر نمود و بر ایشان لازم است که لحظه‌ای از خدمت به این مردم عزیز و دوست داشتنی غفلت نورزند تا بار مشکلات و سختی‌ها را بر این، ولی نعمتان کمتر نمایند.

اینجانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آئین نمادین راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند عزت شما و سلامت رهبری عظیم الشان را درخواست داریم.

" فاصبر ان وعد الله حق ولا یستخفنک الذین لا یوقنون "

مرتضی مطیعی
سید محمد رضا هاشمی
۲۲ بهمن ۱۴۰۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار