دشمنان نظام از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی هراس دارند

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: اگر امروز دشمنان نظام از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی هراسان هستند، نه به دلیل صبر آن ها است، بلکه ناشی از اطلاع آنان از قدرت و ایمان فرزندان غیور این انقلاب است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمدرضا عدالتخواه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی مولود و فرزند قرآن است، چرا که در رأس آن مجتهدی فقیه و عالمی عادل قرار دارد و مبانی آن برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و بر همین مبنا استوار شده است.

او گفت: انقلاب اسلامی برای احیای و اجرای شعائر و احکام الهی شکل گرفت و شجره طیبه این انقلاب ریشه در اعتقادات عمیق امت دارد، انقلابی که با خون‌های پاک شهدا رشد یافت و امروز تنومند شده است.

رئیس کل دادگستری استان همدان، از دلایل شکل گیری نهضت خمینی (ره) را استکبارستیزی مردم و واکنش به ظلم و ستم رژیم طاغوتی و منحوس پهلوی برشمرد و افزود: از آنجا که ماهیت این انقلاب ضد استکباری و ضد طاغوتی است، هر روز شاهد صف آرایی لشگریان شیطان علیه ارزش‌ها و آرمان انقلابی هستیم.

عدالتخواه گفت: در جنگ نرم دشمن با حربه‌های رسانه‌ای به ویژه در بستر فضای مجازی به دنبال مدیریت افکار است و وظیفه تک تک ما در این میدان نبرد بصیرت، هوشیاری و شناخت مسائل روز است تا ناخواسته به عنوان پیاده نظام دشمن عمل نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان در ادامه گفت: ایستادگی در جنگ نرم دشمن نگاهی هوشمندانه می‌خواهد وبنا به فرموده رهبر انقلاب، امروز میدان نبرد دشمن از مرز‌های فیزیکی به عرصه رسانه‌ها و فضای تغییر کرده، بنابراین باید با دفاع ترکیبی در برابر این تهاجم همه جانبه هم دفاع کنیم و هم به دنبال راندن دشمن از میدان باشیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.