اصناف مهاباد ۸۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون واحد‌های صنفی و غیرصنفی متخلف این شهرستان ۸۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جریمه شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محمد جهین گفت: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۳ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی صورت گرفته و ۳۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی گفت: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته طی سال جاری بوده است.

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: در حوزه جلوگیری از احتکار کالا طی ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۲۴ مورد بازرسی انجام و ۳ فقره پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۶۱ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

جهین گفت: همچنین در راستای جلوگیری از قاچاق کالا در این شهرستان ۷۵ مورد بازرسی انجام و ۲ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۱۴۸ ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

وی از شهروندان خواست از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.