در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام آمادگی سازمان راهداری برای کاهش زمان صدور مجوز کسب و کار

رئیس سازمان راهداری گفت: در راستای قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار‌ها حتما همکاری لازم را با وزارت اقتصاد خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت و گویی با موضوع صدور مجوز‌های کسب و کار به سوالات زیر پاسخ داد.

میزان همکاری وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار با توجه به تاریخ ۱۸ اسفند (پایان مهلت اتصال درگاه مجوز دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها) چگونه بوده است؟

امانی: یکی از وظایف ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این بوده که همواره از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه زیرساخت‌ها و شرکت‌های حمل و نقلی حمایت کرده و سعی کنیم در اسرع وقت مشکلات آن‌ها برطرف شود و حتما همکاری لازم را با وزارت اقتصاد خواهیم داشت.

اکنون ما یکی از سازمان‌های پیش رو در صدور مجوز‌ها هستیم. کار ما یک اقدام فرابخشی است؛ در واقع ساده‌ترین کاری که ما انجام می‌دهیم، همین صدور مجوز لازم است. اما بعد از ما دستگاه‌های مرتبطی باید استعلاماتی را پاسخ بدهند. این دستگاه‌ها باید موظف باشند تا ظرف مدت معینی پاسخ استعلام دستگاه‌های مختلف را بدهند که سرمایه گذار بتواند هرچه سریع‌تر نسبت به راه اندازی کسب و کار خود اقدام کند. ما آمادگی کامل داریم.

مجوز‌های لازم در حوزه راه و شهرسازی معمولا چه میزان زمان بر خواهد بود؟

امانی: صدور مجوز از سوی ما سریعا اتفاق می‌افتد، اما تا زمانی که آمادگی لازم و ضوابط مربوط را تهیه کنند، ممکن است بیش از یکسال یا یک هفته طول بکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کارتخوان پزشکان را به شبکه مالیاتی وصل کنید!
۲۳:۲۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
کارتخوان پزشکان را به شبکه مالیاتی وصل کنید!
مشاوره آنلاین پزشکی که اول باید پول را به حساب انها ریخته شود بدون کارتخوان
مشاوره از طریق واتس اپ ممنوع!!
ظرفیت دانشجویان پزشکی در سال را 100 برابر کنید
آخرین اخبار