وزیر راه و شهرسازی به جهرم سفر می کند

وزیر راه و شهر سازی در سفری یک روزه به شهرستان جهرم با افتتاح چند طرح از طرح های این حوزه نیز دیدن می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  همزمان با نهمین روز دهه مبارکه فجر طرح بزرگ بیمارستان ۳۱۳ تخته خوابه سیدالشهدا (ع) جهرم با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر بهداشت به افتتاح و بهره برداری می رسد.

این بیمارستان آموزشی درمانی واقع در شهر جهرم، با ظرفیت ۳۱۳ تخت‌خواب است.

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در ۷ طبقه با ۲۷ هزار متر مربع زیر بنا آغاز شد.

این بیمارستان بزرگترین بیمارستان در شهرستان‌های استان فارس و بزرگترین طرح بهداشت و درمانی دولتی پس از انقلاب در استان و دومین بیمارستان فوق‌تخصصی این استان فارس محسوب می شود.

همچنین با تصویب دولت، به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه بین المللی و مرز مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

فردا به صورت رسمی فرودگاه جهرم به فرودگاه بین المللی معرفی می شود و بازدید از این فرودگاه از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جهرم است.

در این سفر تنی چند از معاونان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، استاندار فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور و برخی مسئولان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار