فیلم داستانی جنایی کثیف در شیراز کلید خورد

فیلمبرداری فیلم داستانی جنایی کثیف به نویسندگی و کارگردانی پوریا رجبی، در شیراز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - پوریا رجبی نویسنده و کارگردان فیلم کثیف  گفت: این اثر یک فیلم داستانی جنایی به شمار می‌رود که پس از طی مراحل پیش‌تولید، در شیراز جلوی دوربین رفت و در حال حاضر فیلمبرداری آن در حال انجام است.

او اعتقاد دارد فیلم کثیف به لحاظ روانشناختی کاری نو در سینمای ایران محسوب می‌شود که کل عوامل ساخت این فیلم از هنرمندان بومی هستند.

رجبی گفت: کار نگارش فیلمنامه کثیف سه سال زمان برد و خوشبختانه پس از طی مراحل اخذ مجوز، فیلمبرداری آغاز شده و تا پایان امسال این مرحله به پایان می رسد.

نویسنده و کارگردان فیلم کثیف گفت: بخش عمده روند تولید این فیلم در یک لوکیشن داخلی انجام می شود و انتظار می رود که کار برای پایان تابستان سال ۱۴۰۱، آماده اکران شود.

او گفت: فیلم  کثیف برای نمایش در جشنواره‌های داخلی ،خارجی و اکران سینمایی آماده می شود.

هاشم سلطانیان مدیر تولید فیلم سینمایی کثیف نیز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های مربوطه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد، فیلمبرداری با تاخیر آغاز شد اما با حضور و همکاری همه عوامل در حال حاضر مرحله فیلمبرداری در هتلی در شیراز آغاز شده است.

او گفت: انتظار می رود که تا پایان امسال کار ضبط به پایان رسیده و سایر مراحل نیز طبق برنامه زمان بندی دنبال و انجام شود.

سلطانیان گفت:  پوریا رجبی، بهمن سلیمانی، مریم شکری، شهرزاد بداغی، محمد تیموری، فرهاد ارشاد، شیوا بافهم، شاهین شاهین صفت، علیرضا افشاریان‌فرد، جمشید یزدان پناه، کیامهر سلطانیان و شادلین سلطانیان، بازیگران این فیلم هستند.

مدیر تولید فیلم سینمایی کثیف گفت: پوریا رجبی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی را هم عهده دارد و  ایرج رجبی سرمایه‌گذار این فیلم و جمشید یزدان پناه، مارال ستوده و رویا گورکانی دستیاران کارگردان هستند و مسعود احمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری و امید مروج حسینی، محمد کشاورزی، امین دولت خواه، مجید یزدان شناس و شیوا بافهم به عنوان دستیاران فیلمبردار، حمید حامی به عنوان مدیر صدابرداری و حمیدرضا نیکخواه به عنوان دستیار صدابردار حضور دارند.

او گفت: آرش رجبی به عنوان دستیار مدیر تولید و مدیر مالی، فاطمه درفشانی به عنوان روابط عمومی، مارال ستوده به عنوان عکاس تیم تولید را همراهی می‌کنند و آذر زهره و غلامرضا خوشرنگ به عنوان تدارکات، علیرضا افشاریان فرد مدیر صحنه،فرناز فتحی زاده طراح گریم،هدیه زارع اجرای گریم،بهمن سلیمانی مشاور پروژه، علی اسدپور مشاور حقوقی،جمشید یزدان پناه تدوین و جلوه‌های ویژه و آرمیدخت نعمتی به عنوان منشی صحنه از دیگر عوامل این فیلم هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.