عربشاهی: رنگ تعصب برای بیرانوند معنایی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند به رنگ پیراهن پرسپولیس تعصب ندارد و تنها پول برای او مهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان - ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  تاسف می‌خورم که بیرانوند  از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد،   آن هم در این شرایطی که به تازگی  باشگاه  پول اوساگونا بازیکن خارجی خود را تسویه حساب کرده و  پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده بود. متاسفانه بازیکنی برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرد که همین باشگاه و هوادارنش سکوی پرتابش به فوتبال اروپا بودند. همچنین بیرانوند با این کارش نشان داد که  رنگ تعصب برای او معنایی ندارد و تنها پول است که اهمیت دارد.

شکایت علیرضا بیرانوند  از باشگاه پرسپولیس باعث شد که   پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه  شب قبل از بازی سوپرجام با فولاد بسته شود و همین موضوع باعث شد که پرسپولیسی‌ها بیانیه‌ای علیه بیرانوند صادر کنند.  

بیرانوند با شکایت خود وضعیت پرسپولیس را برهم ریخت 

باید تاسف خورد که ۴۰میلیون هوادار در سرما و گرما با حمایت‌های خود  باعث پیشرفت بیرانوند شدند، اما بیرانوند با شکایتش اوضاع پرسپولیس را بهم ریخت.   بیرانوند می‌توانست صبر کند نه اینکه در زمانی که تیم به دنبال خرید بازیکنان جدید بود مانند دشمن عمل کند و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین شادی دشمنان پرسپولیس شود.

پرسپولیس حریف خود در سوپرجام را دست کم گرفته بود 

 بازیکنان پرسپولیس  حریف خود را در نیمه اول بازی سوپر جام دست کم گرفته بودند. همچنین هافبک‌های پرسپولیس پاکدل و عبدی را صاحب موقعیت گلزنی نکردند و این اتفاق برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس خوشایند نیست. بعد از به ثمر رسیدن گل فولاد، متاسفانه باز هم عملکرد پرسپولیس چنگی به دل نزد، اما تیم فولاد خیلی خوب پرسپولیس را پرس کرد  و  بازیکنان این تیم در کار‌های ترکیبی هم قابل قبول ظاهر شدند. نیمه دوم شرایط برای ما فرق کرد و شاگردان یحیی از همان خط دفاع حریف را پرس کردند و اجازه خودنمایی به آن‌ها ندادند و تقریبا بازی را در دست گرفته و صاحب چند موقعیت شدند.

تیم پرسپولیس روی یک اتفاق برابر فولاد گل دریافت کرد 

تیم پرسپولیس روی یک اتفاق و جای گیری نامناسب بازیکنان خط دفاعی  برابر تیم فولاد  گل دریافت کرد. البته پرسپولیسی‌ها چند موقعیت گلزنی داشتند از جمله مهدی عبدی که با دروازه بان حریف تک به تک شد، اما کیفیت بد زمین باعث شد تا موقعیت از دست برود. به هر حال  شاگردان یحیی این پتانسیل را داشتند تا بازی را به وقت اضافی بکشانند و در آنجا مشخص کنند چه تیمی لایق قهرمانی است. در مجموع تیم فولاد بازیکنان خوبی داشت و قانون نانوشته فوتبال این است اگر  تیمی گل نزند از سوی حریف جریمه می‌شود که در بازی سوپرجام این اتفاق افتاد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
به این کفته بودن تو شکایت کن ما میاریمت دروازه بان اول تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
آقای پیشکسوت متعصب ، بیرانوند بجز طلبش که چیز دیگری نمی خواست ...
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
حق گرفتنیست اقای بیرانوند حقتو بگیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
بابا پولشو بدید دیگه این مسخره باز ها چیه
چرا دارید خوردش میکنید
لنگی های بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
من یه استقلالی هستم و شاید نباید درباره باشگاه پرسپولیس نظر بدم ولی این متن رو که خوندم احساس کردم خیلی دور از انصاف و مردانگی هست. برا چی مغالطه میکنی پیشکسوت جان. اون آقا زحمت کشید و از نون بازوش خورد. باشگاه که نبردش اروپا. بله هواداران باشگاه شما ازش حمایت کردن چون دروازه بان خوبی بود. خارجی ها هم دیدنش و بردنش. توی هر باشگاهی بود و خوب بازی میکرد خارجیها میخواستنش. برا همه بازیکنان همینجوره.
ضمنا این آقا که شما بهش میگی بی تعصب ۴ سال از دروازه تیم شما با جان و دل دفاع کرده و زحمت کشید و کلا توی این ۴ سال حدود ۶ میلیارد تومن دستمزد گرفت ولی با رفتن به اروپا ۱۵ میلیارد تومن درآمدزایی کرد برا باشگاه تون.
لطفا کمی انصاف و غیرت داشته باشید. من یه تاجی هستم ولی این قد انصاف دارم که حتی بازیکن حریف رو بیجهت قضاوت غیرمنصفانه نکنم. لطفا حرفه‌ای باشید. منصف باشید. واژه تعصب رو هم مصادره‌ی معنایی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
پرسپولیسی‌ها بیانیه‌ای علیه بیرانوند صادر کنند. خسته از بیانیه نوشتن شب تا صبح . و صبح تا شب در حال نگارش
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۶:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
کجاي کاري اقاي پيشکسوت مس از بارسلونا رفت رونالدو از رال رفت رنگ کجا بود با رنگ پيراهن نان رايگان ميدهد حالا بگو 100 ميليون هوادار دارد پول بازيکن را بدهيد امام علي فرمودند حق گرفتني هست .............تمام/ تيم خوش حساب و واقع حرفي ايران باشگاه فرهنگي ورزش سپاهان اصفهان هست/
آخرین اخبار