بازیکنان منچستر یونایتد گرینوود را در اینستاگرام دنبال کردند

ستاره‌های تیم فوتبال منچستر یونایتد بار دیگر میسون گرینوود، هم تیمی خود را در اینستاگرام دنبال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - میسون گرینوود  پس از حواشی مربوط به درگیری با نامزدش دستگیر شد و سه شب را در بازداشت گذراند. ستاره‌های منچستر یونایتد از جمله پل پوگبا و کریستیانو رونالدو، پس از این اتفاق از دنبال کردن او در اینستاگرام صرف نظر کردند. ویکتور لیندلوف، مارکوس رشفورد، جسی لینگارد و فرد نیز شروع به دنبال کردن گرینوود در اینستاگرام کرده‌اند.

 هواداران و حامیان مالی واکنش منفی به حواشی پیرامون بازیکن منچستر یونایتد نشان دادند. داوید دخیا، فیل جونز، الکس تلس، ادینسون کاوانی از هم تیمی‌های گرینوود در منچستر یونایند بودند که او را از لیست دنبال شونده‌های خود حذف کردند. 

باشگاه منچستریونایتد روز دوشنبه تمامی اجناس میسون گرینوود را از وب سایت باشگاه حذف کرد، زیرا هواداران خشمگین پیراهن‌هایی را که نام این بازیکن روی آن‌ها درج شده بود به فروشگاه اولدترافورد بازگرداندند.

نایک قرارداد اسپانسرینگ این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده است و شرکت Cadbury اعلام کرد که تصویر گرینوود در هیچ یک از محصولات بازاریابی این شرکت نمایش داده نخواهد شد.

گرینوود

شخصیت این مهاجم روز سه شنبه از بازی فیفا ۲۲ نیز حذف شد.  گرینوود از همه پلتفرم‌ها از جمله ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی کنار گذاشته شد و  حالا مهاجم منچستریونایتد دیگر در بازی رایانه‌ای محبوب برای حالت‌های آفلاین حضور ندارد، اما آیتم FIFA ۲۲ Ultimate Team او هنوز فعال است و می‌توان آن را در بازار نقل و انتقالات بازی FUT ۲۲ تعویض کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار