دانشجویان اصفهانی بیمه می‌شوند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان از ثبت نام بیمه دانشجویان در اصفهان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محسن ریاضی گفت: در راستای سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی برای گسترش پوشش افراد، بیمه دانشجویان سرلوحه برنامه‌های کاری این سازمان قرار گرفت.

تفاهم نامه ای بین تأمین اجتماعی و امور دانشجویی وزارت علوم منعقد شد که از طریق آن دانشجویان می‌توانند تحت پوشش بیمه دانشجویان قرار بگیرند.

به گفته مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی اصفهان، این فرایند کاملٱ غیرحضوری است و دانشجویان می‌توانند با ورود به سایت سازمان تأمین اجتماعی و قسمت خدمات غیر حضوری، اقدام به ثبت نام برای بیمه دانشجویان کنند.

برای بیمه دانشجویی سه نرخ ۱۲ درصدی با پوشش بازنشستگی و فوت بعد از آن، ۱۴ درصدی با پوشش بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن و ۱۸ درصدی با پوشش بازنشستگی و از کار افتادگی و فوت، تعیین شده است.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی اصفهان گفت: اگر هم فردی قصد استفاده از خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی را دارد، سرانه درمانی ۷۱ هزار تومان را پرداخت می‌کند.

این طرح محدودیت سنی و شرط پایان خدمت سربازی ندارد و افراد ۱۸ تا ۵٠ ساله می‌توانند برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
واقعا الان به این حرف که دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ نسل سوخته اند ایمان آوردم زمان ما نه بیمه بود نه تو سربازی آموزش مهارت میدادند نه حقوق آنچنانی بود ولی الان ...ای بسوزی روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
لطفا بیمه تامین اجتماعی فارغ التحصیلان دانشگاهی را منظور کنید