مدرسه پویا در هندیجان افتتاح شد

باحضور جمعی از مسئولان مدرسه پویا در هندیجان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: امروزه تغییر و تحولات عظیم در سیستم آموزشی، مدارس را به پویایی و حرکت در جهت سازگاری با این تحولات سوق می‌دهد.

عباسی می‌گوید: این امر منجر به ارائه راهکار‌هایی جهت ارتقاء سیستم آموزشی و یادگیری دانش آموزان، پیشرفت تحصیلی و ارتقاء مدارس شده است.

 رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدرسه پویا با اهداف تقویت حرکت وپویایی دانش آموزان در برنامه سواد حرکتی نقش بسیار مهمی ایفا کرده است، مدرسه پویا، مکانی است که تربیت وآموزش بطور رسمی در آن انجام می‌گیرد و نیز مکانی است که جامعه امروز را با جوامع فردا و آینده مرتبط می‌کند.

به گفته عامری این طرح با شاداب سازی حیاط و فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیت‌های دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می‌آورد تا دانش آموزان ضمن انجام فعالیت‌های بدنی ساده در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهرمند شوند.

 رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان  می‌گوید:  تحولات سریع فرهنگی موجب تغییر در اهداف، محتوا و روش‌های آموزش وپرورش شده است. وظیفه و رسالت مدرسه پویا این است که با به کار گماری عوامل مبتکر و نو آور زمینه بروز ویژگی‌های یاد شده را در متعلمان و معلمان فراهم سازد و فضای مدرسه را به فضای سازنده، خلاق، صمیمی و لذت بخش تبدیل کند.

طرح حیاط پویا با هدف آشنایی دانش آموزان با انواع روش‌های صحیح ورزشی و بازی‌های سالم متناسب با سن آن‌ها و بمنظور غنی سازی اوقات فراغت برای متناسب سازی فضا‌های تربیتی با ویژگی‌ها و نیاز‌های دانش آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.