استاندار اصفهان:

پایبندی به اسلام و کمک به محرومان پایه های اصلی انقلاب است

استاندار اصفهان گفت: پایبندی به اسلام، قرآن و کمک به محرومان پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است که نباید از آن‌ها فاصله بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سید رضا مرتضوی امروز در آیین رونمایی از فرش‌های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی (ع) که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، گفت: نگاه ویژه خداوند در بهمن ماه سال ۵۷ موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود و شان و منزلت مردم ما به طور معجزه آسایی در جهان بسیار تغییر کند.

یکی از نمود‌های بازر حقانیت انقلاب اسلامی شهید قاسم سلیمانی و اقدامات او برای ستاد عتبات و ایجاد موکب ها، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان بود که برکت به همراه داشت.

او گفت: پایبندی به اسلام و قرآن، کمک به محرومان، تاکید به تعلیم و تربیت اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی و دعوت به کار اصول پایه ریزی انقلاب است.

نباید اجازه فاصله گرفتن از اصول اولیه انقلاب را به کسی دهیم، زیرا جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که به خواست مردم افراد بر مسند قدرت می‌نشینند، اما دنیای رسانه‌ای کشور‌های سلطه فضا را برای پیشبرد مولفه اسلامی تنگ می‌کند.

مرتضوی می‌گوید بچه‌های نسل جدید ما با یک اختلاف نسلی مواجه هستند که ایام دهه فجر می‌تواند تبیین دین اسلام و مُبین پیروی انقلاب اسلامی باشد.

رییس ستاد بازسازی عتبات اصفهان نیز در این آیین به اجرای ۲۰۰ پروژه و اَبَر پروژه اجرا شده توسط این ستاد اشاره کردو گفت: صحن حضرت زهرا و حضرت زینب و توسعه بین الحرمین بخشی از این اقدامات بوده که بیشتر طراحی‌های آن توسط هندمندان اصفهان صورت گرفته و با دعوت داوطلبانه مردم شکل گرفته است.

جعفر عسگری می‌گوید ستاد عتبات عالیات استان اصفهان در توسعه حرم شریفین، کمک رسانی به محرومان و احداث ۱۲۶ موکب اربعین حسینی پس از تهران و خوزستان رتبه سوم مشارکت در ایجاد موکب و نیز خدمت رسانی و پشتیبانی به قشر محرومان را بر عهده داشته است.

همچنین مدرسه سازی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهداء یک هزار و ۴۰۰ کپسول اکسیژن توسط موکب حضرت زهرا (س) خدمات رسانی شده است.

به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات اصفهان دشمنان با وجود بازسازی‌های صورت گرفته، اقدامات ساخت حرمین شریفین را زیر سئوال می‌برند در حالی که هدف رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است که اگر این رویکرد نباشد نمی‌توانیم ۲۵ میلیون زائر را در اربعین پذیرش کنیم.

ستاد عتبات عالیات اصفهان بیش از ۲۰۰ پروژه و ابر پروژه را به صورت ملی و استانی انجام داده است یا در دست اقدام دارد.

آیین رونمایی از لوستر‌ها و فرش‌های حرم مطهر امیر المومنین حضرت علی (ع) به صورت نمادین با پرده برداری از دو فرش به همت ستاد عتبات عالیات اصفهان انجام شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.