نامه منتسب به دادستان سابق تهران درباره فیلترینگ تکذیب شد

دادگستری کل استان تهران انتساب نامه جعلی فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی به دادستان سابق تهران را تکذیب کرد.

به گزارش ارتباطات و رسانه دادگستری استان تهران، در پی طرح ادعا‌های دروغین مبنی بر نامه دادستان سابق تهران در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در رسانه‌های معاند و فضای مجازی دادگستری کل استان تهران ضمن تکذیب این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نظر به قرار گرفتن در چهل و سومین دهه مبارک فجر و مطلع پیروزی آزادی و آزادگی بر ظلم و طاغوت، جریان تروریستی نفاق با پشتیبانی غرب و با هدف ایجاد بدبینی در میان اقشار مختلف ملت شریف ایران اسلامی نسبت به دستگاه قضایی اقدام به انتشار برخی اسناد جعلی در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و انتساب این اسناد دروغین به دادستان سابق تهران کرده‌است.

بر این اساس؛ تمامی اسناد فوق‌الذکر که به دادگستری کل استان تهران و دادستان سابق تهران منتسب شده، جعلی بوده و انتساب آن به دستگاه قضایی تکذیب می‌شود.

بنابر این اطلاعیه؛ یادآور می‌شود که دستگاه قضایی و به تبع آن دادستانی بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی در دوره «تحول و تعالی» همواره پاسدار آزادی‌های مشروع بوده و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
از صیانتیا بعید نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۲۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
:) دیگه گند زدین با تکذیب بدترش نکنین
Canada
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
ریاست محترم جلوی اراذل و اوباش در مملکت رو بگیرید چقدر قانون مشکل داشته باشه که مامور نیروی انتظامی اون هم مسلح رو یک اوباش در ملاعام با گستاخی تموم با سه ضربه چاقو به قتل برسونه چرا از قانون مجازات اسلامی که حداقل قطع دست و نهایتا اعدام رو اجرا نمی‌کنید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل این اختیار رو به مامور انتظامی بدین که اگر کوچکترین تعرضی به مامور داشتن درجا تیراندازی و نهایتا تیرنهایی نواخته بشه اگر حقوق بشر اجازه اعدام نمیده ولی نیروی انتظامی به اسم درگیری در ماموریت میتونه اینها رو یکی یکی به جهنم واصل کنه نیروی انتطامی محترم بجای خسته کردن خودشون اینها اراذل و اوباشها و سارقان رو یکی یکی شناسایی و به اسم درگیری در حین ماموریت یکی یکی به جهنم واصل کنن.
آخرین اخبار