اجرای طرح عملیاتی ظفر ۷ در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از اجرای مرحله هفتم طرح عملیاتی ظفر در ۶ شهرستان استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی استان، طرح ظفر ۷ با رمز عملیاتی "والفجر" با بکارگیری ۱۳۵ تیم عملیاتی بصورت همزمان در ۶ شهرستان "ساری، میاندرود، سوادکوه، بابل، محمودآباد، نوشهر و تنکابن" به مرحله اجرا در آمد.

این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر بمنظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

به گفته سرهنگ حسینی در اجرای این طرح ۴۷ عامل افیونی و ۲۸ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۴۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

در عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح ۷۶ سارق دستگیر، ۳ خودرو و ۸۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

به گفته سرهنگ حسینی ۱۰ نفر از اراذل و اوباش منطقه و از جمله افراد شرور کوی غفاری در شهرستان ساری دستگیر و در این طرح ۱۸۰ نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

۲۱ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح کشف و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ۱۲ تن چوب جنگلی قاچاق، ۸ دستگاه ماینر و ۱۰ هزار عدد مواد محترقه کشف شد.

به گفته سرهنگ حسینی ۴۴ خودرو، ۱۲ موتورسیکلت و یک دستگاه موتور سنگین قاچاق به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز توقیف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرستان ساری
۱۳:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
باسلام به داد مال باخته برسید سارقان اموال مردم را به راحتی غارت می نمایند چه نهادی مسوول امنیت اموال مردم میباشد برخی از مامورین با توجیه اینکه سارق دستگیر می شود قاضی آزاد می کنند و ارزش مال 20میلیون تومان به کمتر به زندان نمی روند اگر صحت داشته باشد مال باخته با تورم زندگی چه گناهی نمودند سارقان به راحتی ادوات کشاورزی و... سرقت می نمایند و... ساری سه راه جویبار روستا آبکسر ساری به انتظار امنیت اموال
آخرین اخبار