حمله راکتی به پایگاه زلیکان ترکیه در موصل عراق + فیلم

منابع خبری از حمله شدید راکتی به پایگاه نظامی «زلیکان» ارتش ترکیه در شمال عراق و کشته و زخمی شدن دست‌کم ۱۲ نظامی ترکیه‌ای خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع خبری اعلام کردند در حمله راکتی به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در استان موصل در شمال عراق دست‌کم ۱۸ فروند راکت به این پایگاه اصابت کرده است.

 به گزارش صابرین نیوز، بر اثر این حمله راکتی پایگاه نظامیان اشغالگر ترکیه در موصل دچار آتش‌سوزی شد و ستون‌های دود از این محل به آسمان برخواسته است.

به گفته صابرین نیوز گروهی که خود را «احرار سنجار» می‌نامند، مدعی حمله هوایی به پایگاه زلیکان ترکیه با ۱۸ فروند راکت شده و اعلام کرده‌اند: «ما آتش را با آتش، خون را با خون پاسخ خواهیم داد.»

یک منبع امنیتی در این باره گفت که بر اساس اعلام اولیه ۱۲ نظامی ترکیه‌ای در میان کشته‌شدگان و زخمی‌های پایگاه زلیکان ترکیه هستند.

صابرین نیوز همچنین با انتشار تصاویری اعلام کرد فعالان شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی را مستند می‌کنند که حمله راکتی به پایگاه زلیکان ترکیه را در اولین لحظات نشان می‌دهد.

این در حالی است که یک منبع امنیتی عراقی روز سه‌شنبه گزارش داد که مواضع گروهک تروریستی پ‌ک‌ک در استان نینوا هدف بمباران جنگنده‌های ترکیه قرار گرفته است.

خبرگزاری شفق نیوز هم روز سه‌شنبه به نقل از منابع امنیتی نوشت جنگنده‌های ترکیه دست‌کم ۲۰ حمله هوایی به تونل‌های حزب کارگران کردستان در کوه سنجار در استان موصل انجام دادند که این شدیدترین بمباران از زمان آغاز عملیات نظامی ارتش ترکیه از ۲ سال گذشته به شمال عراق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار