پنح محور استان سمنان به دلیل بارندگی لغزنده است

براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پنج محور مواصلاتی استان مه‌آلود و به دلیل بارندگی لغزنده و یک محور مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - طبق آخرین اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان محور سمنان_فیروزکوه، شهمیرزاد_فولادمحله_کیاسر، محور شاهرود_آزادشهر، محور شاهرود_گرگان (گردنه توسکستان) و محور سمنان_دامغان (گردنه آهوان) دارای مه گرفتگی همراه با بارش باران است.

طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان محور شاهرود_رامیان (گردنه اولنگ) به دلیل نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود است.

براساس گزارش اعلام شده تردد در تمام محور‌های استان به صورت عادی و روان است، اما همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد به مناطق کوهستانی و برفی الزامی است.

فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت سه‌شنبه آغاز شده و در بیشتر نقاط استان سمنان بارش باران و برف و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش برف، وزش باد نسبتا شدید و مه‌آلودگی با خود دارد.

پایان فعالیت این سامانه بارشی اواخر وقت امروز است که مخاطرات اصلی حضور این سامانه ناپایدار جوی در استان سمنان، بارش باران، برف، مه آلودگی، کاهش دید افقی، وزش باد شدید، کولاک برف و کاهش دما است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.