تمرکز مدیریت شهری مشهد بر پروژه‌های زودبازده

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: شورای ششم یکی از اولویت‌های خود را به ثمر رساندن پروژه‌های زودبازده قرار داده و مصوباتی نیز در این زمینه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - موسی‌الرضا حاجی بگلو گفت: با تدوین بسته‌های حمایتی در حوزه ساخت و ساز قطعا می‌توان مانع از فرار سرمایه‌گذاران حوزه ساخت و ساز در مشهد شد و این قوانین باید با نگاه حمایتی به ویژه در حاشیه شهر مشهد تدوین شود و شورای ششم در این زمینه در حال آسیب‌شناسی قوانین موجود است.

او گفت: سرمایه‌گذاران زیادی با توجه به جذابیت‌های متعدد موجود در مشهد تمایل دارند در این شهر به حوزه ساخت و ساز به صورت انبوه‌سازی و یا خرد اقدام کنند، در سال‌های اخیر متاثر از رکود ایجاد شده در سراسر کشور این مهم دامن‌گیر شهر مشهد نیز شده و رونق ساخت‌وساز را نیز متأثر کرده است.


بیشتر بخوانید


حاجی بگلو گفت: قوانین حوزه ساخت‌وساز باید با نگاه حمایتی از سرمایه‌گذاران خرد حوزه مسکن تدوین شود، رکود ایجاد شده و همچنین برآورد تورم حاکی از این است که ممکن است در سال آینده این رونق تحت تاثیر قرار گیرد.

اعتبارات مناسبی نیز برای پروژه‌های زودبازده با محوریت محلات در نظر گرفته شده است، از سوی دیگر این پروژه‌ها اشتغال خوبی را نیز ایجاد می‌کنند و رونق اقتصادی شهر مشهد را به دنبال دارد.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار