در ۱۲ بهمن سال ۵۷

امام آمد

۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران است که بازگشت ایشان به وطن، نور امید را در دل آزادی خواهان و مستضعفان زنده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران است که توانست در ۷۶ سالگی، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

امام خمینی (ره) با بازگشتنش به ایران امید را در دل مردم ایران زنده کردند و بازگششان، نویدی برای پیروزی انقلاب در برابر نظام طاغوتی شاهنشاهی بود.

امام (ره) الگویی برای جهانیان بود

یکی از شهروندان بیرجندی می‌گوید: شخصیت امام خمینی (ره) به گونه‌ای است که تمام جهانیان برای آن احترام و ارزش قائل هستند و امام را ستایش می‌کنند.

او می‌گوید: علم، سیاست و تقوای امام خمینی (ره) از جمله مهمترین عواملی است که ایشان را در جهان مورد تحسین همگان قرار داده است.


بیشتر بخوانید


یکی از شهروندان نهبندانی نیز می‌گوید: پشتوانه امام راحل مردم بودند؛ مردمی که خواهان برقراری عدالت اسلامی بودند و از ظلم و جور حکومت مستکبرین به ستوه در آمده بودند.

او می‌گوید: درک عمیق و حس دلسوزی بی مثال معمار بزرگ انقلاب نسبت به طبقه محروم و مستضعف به اندازه‌ای بود که نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای محرومان و مستضعفان سایر کشور‌ها نیز به عنوان یک حامی بزرگ شناخته شده اند.

گرامیداشت ورود امام به میهن در خراسان جنوبی

به پاس گرامیداشت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وطن، امروز مراسم نمادین بازگشت امام به کشور در نقاط مختلف خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملایی رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: ویژه مراسم سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مرکز استان سه شنبه ۱۲ بهمن ماه، ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی (ره) و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

او از عموم خواست در مراسم دوازدهم بهمن ماه، سالروز بازگشت پرخیر و برکت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که با حضور اقشار مختلف و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سراسر استان برگزارمی شود شرکت کنند.

امسال آغاز برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
با این که هندی بود انشاءالله روحش شاد باشد