مشخصات احتمالی گوشی هوشمند REDMAGIC ۷ Pro

گوشی هوشمند REDMAGIC ۷ Pro گواهینامه ۳C را دریافت کرد و یک قدم به عرضه نزدیک تر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - گوشی هوشمند REDMAGIC ۷ Pro احتمالاً در کنار نسخه وانیلی REDMAGIC ۷ عرضه خواهد شد، چون این مدل به تازگی در سایت گواهی ۳C مشاهده شده است.

به گزارش فون آرنا، انتظار می‌رود این مدل‌ها جایگزین گوشی‌های هوشمند REDMAGIC ۶ و REDMAGIC ۶ Pro شوند. گوشی هوشمند جدید Nubia با شماره مدل NX۷۰۹J توسط سایت گواهی ۳C تایید شده و طبق فهرست و اطلاعات دریافتی، این گوشی مجهز به ۵G احتمالا با یک شارژر ۱۶۵ واتی عرضه خواهد شد. البته REDMAGIC ۷ نیز قبلا در فهرست ها، با یک شارژر ۱۶۵ واتی دیده شده بود.

مشخصات شایعه شده REDMAGIC ۷

تاییدیه REDMAGIC ۷ در TENAA نشان داد که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی +OLED FHD است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و ممکن است تا نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند REDMAGIC ۷ Pro

این دستگاه ممکن است با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Red Magic عرضه شود. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این گوشی وجود ندارد، اما دوربین سه گانه عقب آن دارای یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

گوشی REDMAGIC ۷ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و ممکن است تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و با یک باتری با ظرفیت حدود ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود. همچنین احتمالاً طراحی تمام صفحه بدون حاشیه و شفاف دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار