دیدار مقامات اماراتی با رئیس رژیم صهیونیستی در محل اکسپوی دبی

نائب رئیس دولت امارات و حاکم دبی امروز در محل برگزاری «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس دولت امارات، به همراه شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی امروز با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در غرفه امارات در محل برگزاری «اکسپو ۲۰۲۰ دبی» دیدار و گفتگو کردند.

محمد بن راشد آل مکتوم ضمن استقبال از اسحاق هرتزوگ و هیئت همراهش در اولین سفر رسمی به امارات، در خصوص همکاری‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری و همچنین ارتقای سطح همکاری‌های علمی و فناوری تبادل نظر کردند.

نائب رئیس دولت امارات تأکید کرد که مشارکت تل آویو در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به همراه بیش از ۱۹۰ کشور دیگر، آغازگر زمینه‌های متعددی برای همکاری است، زیرا این رویداد جهانی به دنبال ترسیم مسیری برای آینده‌ای بهتر بر اساس همزیستی مسالمت‌آمیز بین مردم است.

در این گفتگو درباره تحولات کلی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، موضوعات مورد علاقه مشترک و تلاش‌های بین‌المللی برای تسریع سرعت بهبودی اوضاع جهانی و توانمندسازی اقتصاد برای بازگشت به نرخ‌های رشد قبل از همه‌گیری کرونا بحث شد.

هرتزوگ دیروز وارد امارات شد و مورد استقبال عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات قرار گرفت. او سپس با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
یکی بدتر از دیگری
آخرین اخبار