گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان کرمانشاه در ایام دهه مبارک فجر

فرماندار کرمانشاه گفت : گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان در ایام دهه مبارک فجر انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل الله رنجبر گفت : ۷۱ پروژه در شهرستان کرمانشاه در دهه فجر امسال با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته فرماندار کرمانشاه در دهه فجر ۴۱ پروژه عمرانی در شهرستان کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، یکی از مهمترین این پروژه‌ها افتتاح گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان با اعتبار ۱۹.۵ میلیارد تومان است.

گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی با اعتبار دو میلیارد تومان، بهره برداری از پنج پروژه آبرسانی به ۲۷ روستا با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی وزارت نیرو و افتتاح ۲۹ کلاس درس از دیگر پروژه‌های عمرانی افتتاحی در دهه فجر امسال در شهرستان کرمانشاه است.

در دهه فجر امسال ۳۰ طرح اقتصادی در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که این طرح‌ها ۱۳۳۶ فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

از جمله طرح‌های اقتصادی می‌توان به افتتاح هفت واحد گلخانه ای، دو واحد سردخانه‌ای بخش کشاورزی، طرح توسعه کاشی بیستون و سیمان سامان اشاره کرد.

جشن‌های انقلاب با محوریت مردم در شهر‌ها و تمامی روستا‌های بزرگ شهرستان برپا خواهد شد.

ویژه برنامه‌های دهه فجر در دورترین روستا‌های شهرستان هم باید برپا شود تا همه مردم احساس کنند که دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار