همایش فصلی کوچینگ دانش محور در شیراز برگزار شد

نخستین همایش فصلی کوچینگ دانش محور با هدف افزایش بهره وری و توسعه کسب و کار‌ها با رویکردی نوین در راستای چالش‌های کسب و کار در قالب پنل در شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سمیه رحیمیان در اولین همایش فصلی کوچینگ دانش محور گفت: این همایش اولین همایش تخصصی کوچینگ در استان فارس است که با هدف معرفی کوچینگ در استان و آشنا کردن کسب و کار‌ها در عرصه صنعت، دانش بنیان و نوآور در عرصه کوچینگ و تاثیر آن بر کسب و کار و توسعه آن می‌تواند اشاره داشته باشد.

او به دریافت نتایج از هر تغییر اشاره کرد و گفت: در زمانی که پروسه تغییر و تحول مدیریت پشت سر گذاشته شد نیازمند این هستیم تا این تغییرات را بعد از اینکه پذیرفتیم برای آن تصمیم بگیریم که برای آن نیازمند به اقدام کردن هستیم.

رحیمیان گفت: آن چه در کوچینگ به چشم می‌آید موضوع عملگرایی و اقدام است و امروز افراد مختلف از زوایای متفاوت چالش‌های مختلف کسب و کار را مطرح کرده اند و باید دید تا کجا حاضرند پاسخگوی این تغییرات باشند و دست به عمل بزنند و به عنوان فردی مؤثر در این حوزه تصمیماتی را که می‌گیرند، عملیاتی کنند.

او گفت: یکی دیگر از مزیت‌های کوچینگ بعد از رسیدن به راه حل، اقدام است و تاکید دارم که از افراد و متولیانی که در این حوزه صحبت و وعده‌ای داده اندخواهشمندیم که گفته‌ها را به عملیات تبدیل کنند و اقدام مؤثری را در این راستا در نظر بگیرند.

رحیمیان با اشاره به هدف برگزاری از این دوره گفت: امید است شرایطی به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم در هر فصل یک همایش در حوزه معرفی کوچینگ به کسب و کار‌ها داشته باشیم.

همچنین علاوه بر معرفی این حوزه امکان ارائه خدمات کوچینگ به سازمان‌ها و شرکت‌ها را داریم و می‌توانیم به عنوان بیزنس کوچینگ توسعه فردی میتوانیم در کنار کارکنان و مدیران قرار بگیریم و مهارت‌های کوچینگ را برای آن‌ها برگزار کنیم که در راستای تربیت مدیرانی که با کوچینگ آشنایی دارند اقدام شود و از این مسیر به توسعه شخصی و توسعه سازمانی دست یابند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.