به مناسبت دهه فجر؛

هزار برنامه در روستا‌های استان همدان برگزار می‌شود

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان همدان گفت: هزار برنامه در دهه مبارک فجر در روستا‌های استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  حجت الاسلام امین رضایی دولت گفت: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و بهره برداری از طرح‌ها ها در روستا‌ها از جمله برنامه‌های است که در این دهه اجرا می‌شود.

او گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در هفت رشته مختلف برای خواهران و برادران در روستا‌ها و عشایر نیز انجام می‌شود که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقه کشوری به میزبانی بوشهر اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان همدان با تشکیل میز خدمت در روستا‌های این استان مسئولان هر شهرستان به همراه مسئول کمیته دهه فجر روستایی و عشایری در روستا‌ها حضور یافته و از نزدیک مشکلات روستائیان را بررسی می‌کنند.

حجت الاسلام رضایی دولت، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی، جشن‌های عشایری، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی و بخش کشاورزی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی، اعزام گروه‌های توسط دامپزشکی استان برای واکسیناسیون دام‌ها به صورت رایگان را از عمده برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال برشمرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: دهه فجر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.