بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی از بسیج امکانات آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت برای امداد رسانی به سیل زدگان جنوب استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سعید کاظمی پور دربازدید از رخی مناطق سیل زده گفت: اولویت نخست آستان قدس رضوی خدمت به محرومین و نیازمندان با حفظ کرامت انسانی است و امروز رسیدگی به سیل زدگان در جنوب استان کرمان اولویت نخست کانون‌های خدمت رضوی است.

او گفت:  در راستای رفع نیاز‌های ضروری مردم سیل زده و سپس به میزان امکانات و مقدورات در جهت بازسازی منازل آسیب دیده و تهیه اسباب زندگی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

به گفته دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان، امام رضا (ع) ناظر بر خدمات خادمیاران رضوی خواهند بود و خادمیاران در خدمات رسانی به آسیب دیدگان دقت و حساسیت را داشته باشند.

او می‌گوید: امدادرسانی به هم استانی‌ها سیل زده را یک وظیفه می‌دانیم و این وظیفه را منتی از جانب حضرت رضا بر سر خود و توفیقی برای خدمتگزاری می‌دانیم که قطعا اجری عظیم نزد حضرت خواهد داشت.

به گفته کاظمی پور، یکی از مواردی که اولویت شدید نیاز مناطق سیل زده می‌باشد باتوجه به شرایط آب و هوایی منطقه و شیوع بیماری‌ها سرویس بهداشتی و حمام است که باید هرچه سریعتر با کمک اردو‌های جهادی در مناطق احداث شود.

گفتنی است، دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در بازدید از مناطق مختلف جنوب، در جریان نحوه خدمت رسانی بین سیل‎زدگان قرار گرفت وهمچنین ۶۰ راس گوسفند عقیقه به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال توسط کانون‌های خدمت رضوی استان ذبح و گوشت قربانی میان مردم سیل‌زده توزیع شده است.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: بنیاد برکت ، سیل زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار