مدیر ستاد برگزاری دهه فجر خوزستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خوزستان برگزار می‌شود

ستاد دهه فجر خوزستان اعلام کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان می‌گوید: دهه فجر نزدیک است و علی رغم آنکه این جشن یکی از مراسمات مهم کشور است، اما به لحاظ فضا سازی شهر بسیار ضعیف عمل شده است.

او در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر این مسئله را غیر قابل قبول خواند و گفت: انتظار می‌رود برای آذین بندی شهر در این دهه نه تنها شهرداری بلکه برخی شرکت‌ها نیز ورود کنند.

نجاتی یادآور شد که اهواز شهر بزرگی است و امکانات نیز محدود است، اما انقلاب متعلق به تمام شهروندان بوده که باید برای حفظ آن تلاش کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، این استان را همواره مورد توجه عنوان کرد که این اهمیت در دهه فجر افزایش نیز می‌یابد.

این مقام مسئول گفت: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور راهپیمایی دهه فجر برگزار نمی‌شد و اگرچه بازگشتن به رویه سابق دشوار است، اما باید اطلاع رسانی و برنامه ریزی قوی باشد تا شور و نشاط دهه فجر دوباره بازآفرینی گردد.

رضا نجاتی افزود: باید حضور مردم نیز توسعه یابد، زیرا شهروندان پشتوانه هستند و هر چه مردم استقبال نمایند ما نیز در کار‌ها بهتر پیش خواهیم رفت.

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر خوزستان نیز در این نشست گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا می‌شود، اما با رعایت شیوه‌نامه‌بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: دهه فجر ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.