آغاز ثبت نام متقاضیان امریه سربازی جهت خدمت در استانداری

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان از جذب و بکارگیری سربازان امریه در آن دفتر به صورت آنلاین و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - راغب الفت گفت: ثبت نام از مشمولان متقاضی انجام خدمت مقدس سربازی در مناطق محروم استان که دارای تاریخ اعزام یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ می‌باشند، بصورت اینترنتی و در بازه زمانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ لغایت ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ از طریق سایت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به نشانی www.rdcir.ir قسمت سامانه جامع حوزه مشمولین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور انجام خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان می گوید: فارغ‌التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (PHD) در رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، حسابداری، مهندسی عمران، جغرافیای سنجش از راه دور (GIS) مدیریت و جغرافیای برنامه‌ریزی روستایی که دارای معدل بالاتر از ۱۶ می‌باشند با مراجعه به سایت فوق الذکر و مطالعه شرایط جذب و بکارگیری، نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند.

به گفته او:علاوه بر شرط تحصیلی و معدل کل دارا بودن یکی از شرایط خانواده ایثارگران، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، مشولین معاف از رزم، حافظان و قاریان برتر قرآن، سابقه عضویت حداقل ۶ ماهه بسیج و نخبگان و استعداد‌های برتر الزامی می‌باشد.

الفت گفت: مدت خدمت مقدس سربازی بصورت امریه ۲۴ ماه است و پس از نهایی شدن اسامی و صدور مجوز امکان جابجایی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.