لحظه گرفتار شدن کوسه در قفس غواصان + فیلم

کوسه مهاجم با عبور سر خود از میله های قفس غواصان تجربه ای وحشتناک را برای آنها رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تجربه وحشتناک غواصان در مواجهه با کوسه در اعماق اقیانوس را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Sun، در این حادثه که در مکزیک رخ داد یک کوسه سفید بزرگ با حمله به قفس آهنی غواصان تلاش کرد تا وارد آن شود. این ویدئوی نفس گیر توسط دو غواص در آب‌های محل زیست کوسه‌ها در جزیره گوادلوپ مکزیک تهیه شده است. در این ویدئو در حالی که دو غواص در داخل قفس آهنی در زیر آب شناور هستند ناگهان متوجه شناکردن یک کوسه به سمت خود می‌شوند.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد این هیولای ۱۱ فوتی با حمله به قفس آهنی تلاش می‌کند تا راه خود را از میان میله‌های آن باز کرده و خود را به غواصان برساند. تلاش کوسه بزرگ برای ورود به داخل قفس در حالی که سر خود را از میان میله‌های آهنی عبور داده بود موجب وحشت غواصان شد. در ادامه کوسه سفید که در میان میله‌ها گرفتار شده بود و امکان عبور نداشت پس از لحظاتی تقلا خود را رها کرد و از قفس غواصان دور شد.

بنا به گفته غواصان این کوسه با وجود رهاشدن از میان میله‌های قفس به مدت ۲۵ دقیقه با بدنی خون آلود در تلاش برای فرار از این موقعیت بود. در این حادثه به این دو غواص که هویت آن‌ها مشخص نشده آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
خب اون بیچاره با اون هیکل گنده اش مجبوره روزی صد کیلو گوشت بخوره