فرمانده ارتش ۲۲ بهمن ماه در زنجان سخنرانی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان با سخنرانی سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت‌الاسلام ناصر ظهر امروز سه شنبه در کمیته اجرایی ستاد دهه فجر استان زنجان، بایادآوری اینکه شعار امسال برنامه‌های دهه فجر، "جشن انقلاب ۱۴۰۰" خواهد بود، است، گفت: یکی از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر امسال، محور قرار گرفتن مردم و مساجد است.

او می گوید: راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان از میدان مدرس تا مصلای نماز با سخنرانی سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

ناصر با تأکید بر اینکه یکی دیگر از تأکیدات برنامه‌های دهه فجر امسال، ایجاد نشاط و شادی در این برنامه‌ها است، گفت: با توجه به اینکه پارسال شرایط کرونایی در کشور و به تبع آن در استان زنجان حاکم بود، به همین خاطر برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه بااشاره به اینکه اولویت بر حضور خانوادگی مردم در این راهپیمایی است، می گوید: در این مسیر موکب‌ها و غرفه‌هایی با حضور تشکل‌ها برای ایجاد شور و نشاط در مردم مستقر خواهند شد.

او بابیان اینکه برای روز ۲۲ بهمن امسال، بسته‌های محتوایی با مضمون شعر‌های انقلابی پیش‌بینی شده است، گفت: علاوه بر این در این مراسم شاهد استقرار ایستگاه‌های فرهنگی، توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی  خواهیم بود.

حجت الاسلام ناصر برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی، گروه‌های سرود در ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی و … را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد و گفت: برای این روز استقرار ایستگاه برای تشکل‌های دینی و امور خیریه، توزیع نهال در مسیر راهپیمایی، تهیه تیز تبلیغاتی و زیرنویس از سوی صدا و سیما، پوشش خبری برنامه‌ها از سوی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و نیز تبلیغات میدانی پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.